Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 14:26 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Genstarter tilsyneladende grund

Min pc har det med bare at genstarter ligepludselig, uden fejlmeddelseser blå screens eller noget, og nu vil jeg fandema snart gerne vide noget om det.. problemet opstår lige pludselig i programmer, spil ALT! Jeg ville være meget taknemmelig hvis jeg kunne få noget hjælp til dette skod problem.
Specs:
win xp prof. 1200 athlon,64 geforce2 pro,512 ram,ecs motherboard.
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 14:29 #1
Prøv at tjekke strømmen til computeren, kabel - stikdåse - osv.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 14:30 #2
nå ja, nogen gange sker næsten det samme bare med helt sort skærm men uden genstart, dvs. den er stadig tændt men med sort skærm og locked up
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 14:32 #3
hvad siger dit virus program .......
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 14:53 #4
hmm har ikke lavet en full scan på det seneste det vil jeg lige prøve, noget andet jeg undrer mig over at zone alarm hver gang ved start spørger om et eller andet program (intet navn intet) må få fulls server rights..det virker lidt suspect
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 14:55 #5
er der noget du har instaleret der kan gøre dit xp ustabilt? evt noget der ikke er komfortabelt med xp.
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 14:57 #6
husk at opdater dit virus program først !!
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 15:10 #7
hmm fuck live update could not get the list of updates... damn.. jeg har installeret et ge force 2 for et par dage siden og 512 ram for et par dage siden også det fik alt til at fucke up men jeg satte bios til fail saife defauls og det hjalp.. nu har jeg lige været inde og slå nogle power options osv. fra i bios så nu må vi se
Avatar billede zhark Nybegynder
03. december 2001 - 15:11 #8
Jeg kan (umiddelbart) kun give eet råd:
Gå dit mobo MEGET grundig igennem for alle forbindelser m.h.t. cabler og div. kort (ram osv.) en dårlig forbindelse kan give den slags problemer! F. eks. havde jeg et lydkort og hver gang skulle indsætte \"noget\" var et lille strejf af det kort nok til det gav netop de problemer - vare noget inden jeg fandt årsagen.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 15:14 #9
hmmm ok.. denne her computer er simpelthen så fucked efterhånden... det er sgu ufatteligt..
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 15:15 #10
noget andet jeg også lige vil prøve er at installere nvidia reference drivere..
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 15:15 #11
format C: ..........
Avatar billede jkf Nybegynder
03. december 2001 - 15:31 #12
Min chefs pc gør det samme helt uden grund mens han skriver et brev eller kikker på mails.

Måske en bøf i XP
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 15:41 #13
hmm tror måske problemet er løst nu, det er ivhertfald noget tid siden nu... så er spørgsmålet bare hvem jeg skal accepterer
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 15:44 #14
det kommer jo anpå hvad der løste problemet :o)
Avatar billede zhark Nybegynder
03. december 2001 - 15:51 #15
Lige meget med points, men vil bestemt gerne høre hvad du mener der løste problemet, for det er desværre (ret) forekommende :)
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 17:09 #16
hmm jeg får stadig sorte skærme.. og freezes men ingen reboots indtil videre.. og det var vist noget jeg selv rettet  i bios så.. jeg venter lidt med point men hvis der er nogen der har nogen ideer vil jeg meget gerne høre fra dem.
Avatar billede dezito Nybegynder
03. december 2001 - 18:09 #17
Prøv at installere den nye Via driver til XP, det skulle virke!!!
Avatar billede zhark Nybegynder
03. december 2001 - 18:34 #18
Er alle ecs mobo med Via chipset?
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 18:58 #19
hmm de er installeret, jeps det tror jeg nok..med hensyn til ecs mobo
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 21:58 #20
har lige prøvet at \"repaire\" xp, det hjalp ikke en skid selvonm den næsten geninstallerede fulstændig
Avatar billede chip64 Nybegynder
03. december 2001 - 23:40 #21
Efter installation af ny Via (4in1) og den nye Nvidia driver forsvandt samme problem hos mig:-)
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 23:45 #22
hmm vi fortsætter her:
http://www.eksperten.dk/spm/142072
Avatar billede Chewie Novice
17. maj 2002 - 12:37 #23
Lukke tid !!
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
28. august 2002 - 23:07 #24
hvordan lukker man egentlig?
Avatar billede zhark Nybegynder
31. august 2002 - 10:54 #25
Når ikke du har kunnet bruge svar kan du jo selv skrive f. eks. "lukker" - altså som et svar! Når du så selv accepterer dit svar beholder du dine points.
Mvh. zhark
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
20. januar 2003 - 23:48 #26
lukker