Avatar billede dammeren Nybegynder
03. december 2001 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af ens dialer på flere pc\'ere

Jeg skal have oprettet en ny dialer/opkaldsforbindelse hos ca. 30 brugere, som alle benytter Windows 2000.

Adgangskoden og brugernavnet på den nye dialer bliver ens for alle(i modsætning til nu), så mit spørgsmål går på om det kan lade sig at gøre at oprette den nye dialer på min arbejdsplads, og derefter gemme oplysninger i en eller anden form for installations-fil eller lign., så brugeren bare skal dobbeltklikke på den vedlagte fil for at installere den nye opkaldsforbindelse??.

Hvis nu svaret er ja, så vil jeg naturligvis gerne vide, hvordan man gør :o
Avatar billede andreasha Nybegynder
03. december 2001 - 13:50 #1
Du kan bare lave drag-and-drop med opkalsforbindelsen over på en disk!
Avatar billede andreasha Nybegynder
03. december 2001 - 13:51 #2
og så ligge den på en disk og dobbeltklikke på den, så ligger den sig selv ind i Netværk via modem.
Avatar billede andreasha Nybegynder
03. december 2001 - 14:17 #3
ups...passer ikke, det er i win98 man kan det.
Avatar billede dammeren Nybegynder
12. december 2001 - 20:37 #4
Jeg tror at programmet Ispwizard er det der kommer tættest på det jeg ønsker.