Avatar billede dah Nybegynder
03. december 2001 - 13:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Service program

jeg har lidt tænkt på om man kan overføre en af de service programmer man har under sit netværk, til en diskette?? den jeg godt kunne tænkt mig at få over på en diskette er den der hedder QoS Packet Scheduler.
Avatar billede jeto Nybegynder
04. december 2001 - 00:36 #1
Det burde ikke kunne lade sig gøre, da serviced programmet, har skrevet en kommando i en eller flere dll filer...
Avatar billede dah Nybegynder
04. december 2001 - 08:41 #2
ok, men hvis nu at det ligger i en dll fil, eller lign. kan man så ikke hive den ud på en disk??
for nu nå man vil tilføje et service program/protokol, så kan man jo vægle at sige man har disk/cd...
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 14:00 #3
Tja min Cesar ftp kører som serviceprogram, så hvis den skulle over på diskette kan jeg blot overfører den.

De øverig intene funktioner under windowsXP kan man ikke tage over på en diskette på anden måde, end hvis man ved hvilke programmer som udfører opgaven, som eksemplet CesarFTP
Avatar billede dah Nybegynder
04. december 2001 - 16:02 #4
ok så hvis man finder ud af vilke programmer der udføre den QoS Packet Scheduler, så kan jeg godt ligge den på en disk?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 19:56 #5
Den består af en ini fil og en dll fil under windows.
Avatar billede dah Nybegynder
05. december 2001 - 08:10 #6
ok men hvad hedder de??? og er det for lidt point??
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 19:46 #7
qosconcepts.chm i Windows\\help
qosname.dll i Winows\\system32
Avatar billede dah Nybegynder
06. december 2001 - 08:33 #8
ok det prøver jeg..
Avatar billede dah Nybegynder
10. december 2001 - 09:03 #9
ok det den kan ikke finde noget, kan man selv lave den ini fil som fortæller om hvad for nogen filer den skal bruge?? jeg har også prøvet at lægge den dem hvor jeg har hente dem henne altså :  Windows\\help, Winows\\system32, men det hjalp heller ikke noget..
Avatar billede dah Nybegynder
11. december 2001 - 08:48 #10
nå men det ser ikke ud til at nogen kan komme med svar. så jeg lukker spam igen..men man må da selv kunne lave en .ini fil som fortæller den hvad for den driver den skal bruge til at kunne se det..
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2001 - 00:50 #11
Den må da også ligge der.