Avatar billede lillenuzer Nybegynder
02. december 2001 - 22:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nimda

Hvordan får men fjernet nimda helt hvis der er jo filer som norton ikke kan rense helt?
Avatar billede stig3 Mester
02. december 2001 - 23:07 #1
Jeg mener at det er nødvendigt at rense med norton flere gange.

rens
reboot
rens
reboot
..
reboot
færdig
Avatar billede omen Nybegynder
02. december 2001 - 23:22 #2
De filer som Norton ikke kan rense, luk de programmer som bruges af filerne.  Og ellers sørg for de ikke er skrivebeskyttet.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. december 2001 - 06:45 #3
Genstart i fejlsikret tilstand ... scan og rens!
Avatar billede lillenuzer Nybegynder
03. december 2001 - 07:10 #4
hvordan laver man genstart i fejlsikret tilstand i win. 2000, når det ikke står i den menu der er under luk computer.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. december 2001 - 09:21 #5
Når computeren starter, skriver den noget med at du kan trykke F8 .. dette sker HELT i starten, når Windows starter, lige efter BIOS er \"startet\"...
Avatar billede mathilde Nybegynder
03. december 2001 - 19:31 #6
Brug den her: Det er et program fra Symantec, der fjerner den helt...

http://www.sarc.com/avcenter/venc/data/w32.nimda.e@mm.removal.tool.html
Avatar billede lillenuzer Nybegynder
10. december 2001 - 11:57 #7
gould> Hvad skal jeg vælge i den eng. udgave. Der er 8 ting at vælge imellem.

Hvad hedder fejlsikret tilstand på eng.
Avatar billede jacobchr Nybegynder
10. december 2001 - 12:05 #8
Det første du burde (hvis det ikke er gjort) er  at fjerne maskine fra Internettet og evt internt net.
Og så prøve at få den væk.

/jacob
Avatar billede jacobchr Nybegynder
10. december 2001 - 12:06 #9
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. december 2001 - 12:48 #10
Du skal vælge \"Safe mode\" - mener jeg at den hedder.