Avatar billede jacob_hrmf Nybegynder
02. december 2001 - 22:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg rullepanelet?

Hej folkens.

Jeg har lavet en side, der er rimeligt useriøs, og som kun har interesse for mig selv og mine venner.
:-) Men derfor vil jeg alligevel gerne lige stille jer et dumt spørgsmål ang. opbygningen af siden:
http://www.hafnia-hof.dk
Hvad synes I om designet? Selv synes jeg det er meget lækkert at der ikke er noget gejl... (Til gengæld kunne der mildt sagt godt bruges noget mere indhold, men det arbejder jeg på...)

Som I kan se, har jeg valgt at lade alt indholdet på siden vise i en iframe. Men hvordan fjerner jeg rullepanelet i det store vindue? Det er jo ikke nødvendigt at have det, når der er også er rullepanel i iframen... Og hvordan kan jeg i det hele taget undgå at få mere end ét rullepanel af gangen frem?

-Jacob.
Avatar billede pesa Nybegynder
02. december 2001 - 22:36 #1
Lav højden af din iframe mindre! :)
Avatar billede jacob_hrmf Nybegynder
03. december 2001 - 18:47 #2
Jo tak, men jeg synes nu den har en passende størrelse, så er der ikke andre muligheder? Kan man ikke simpelthen fjerne rullepanelet ude i det store vindue?

-Jacob.