Avatar billede zmiley Nybegynder
02. december 2001 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rage of mages 2 : magic source of earth

OK, nu ved jeg ikke helt hvor mange fans af Rage of mages 2 der findes her på eksperten, men man kunne jo være heldig :)

Jeg er simpelt hen gået i stå på \'magic source of EARTH\' banen. Jeg modtog to bøger : wall of fire og wall of earth, og kan godt regne ud at de skal bruges til et eller andet :)

Mit problem er at så snart jeg træder ind i den første teleport (efter at have aktiveret den), lander jeg lige foran en drage, en trold og nogle andre småting, muligvis er der flere jeg ikke kan se, og der bliver jeg stående, uden at kunne røre mig eller noget som helst... Kan kun se på mens jeg dør :(

findes der en her, som har erfaring med netop denne bane? Så ville jeg bliver meget glad for lidt tips :)
Avatar billede dumbledore Nybegynder
02. december 2001 - 20:39 #1
...kender godt spillet - men ikke banen!
Avatar billede zmiley Nybegynder
02. december 2001 - 20:43 #2
Jeg var inde på den oficielle side, hvor der er et forum, og søgte lidt der... Resulatet blev at jeg fandt ud af at der er 4 \'magic source of\' baner, af hvad jeg forstod kan man kun finde den ene, hvorefter de andre 3 \"forsvinder\"...

Den eneste der var omtalt rigtigt var \'magic source of air\'... Og det hjalp mig jo ikke meget :(
Avatar billede zmiley Nybegynder
03. december 2001 - 23:55 #3
Nå, det lader ikke til at være mange der kender spillet her på experten :)
Avatar billede xx007x Nybegynder
27. april 2003 - 15:46 #4
jeg kender rage of mages 2 jeg ved så ik om der findes flere versioner af 2eren. men jeg kender ikke banen kan du måske hjælpe mig med mit spørgsmål vis du søger på det