Avatar billede bearbeergood Nybegynder
02. december 2001 - 15:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ceasar ftp

hej, jeg har lige installeret adsl med fast ip,og så vil jeg selvfølgelig gerne have sat en ftp server op, jeg har så hentet ceasar og oprettet users, jeg kan også få serveren til at tænde, men så når jeg vil teste den , med WS-FTP LE, så afbryder serveren forbindelsen, efter nogle forsøg kom jeg igennem, så prøvede jeg at downloade, samt uploade, jeg nåede lige at få uploadet en fil, så afbrød den igen, hvad kan dette skyldes, eller er det programmet det er galt med.
Avatar billede maxium Novice
02. december 2001 - 15:39 #1
brug serv-u 2.5
Avatar billede maxium Novice
02. december 2001 - 15:42 #2
Avatar billede rocekiller Nybegynder
02. december 2001 - 15:43 #3
Det kan skyldes mange ting, også programmet. Men generalt brug en af de to store FTP server, serv-u eller G6 de er rimlig stabile.
Avatar billede bearbeergood Nybegynder
02. december 2001 - 15:45 #4
øv, der sker intet når jeg vil skrive en kommentar, nu er det 3 gang jeg prøver at kommentere, jeg måtte også oprette spg flere gange inden der skete noget, nå men er det også freeware,det skal det nemlig være
Avatar billede rocekiller Nybegynder
02. december 2001 - 16:12 #5
well, Eksperten.dk er rimlig ustabil, jeg skal også gå til bage og \"submitte\" mit svar flere gange før den registere det.

Nej, hverken G6 eller serv-u er freeware, men det er klart de bedste FTP server.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
02. december 2001 - 21:59 #6
Jeg har aldrig haft problemer med stabiliteten i Cesar FTP, jeg har selv brug WarFTP, Serv-U, Cesar FTP og G6. Cesar FTP var det absolut nemmeste at gå til.

Hvordan kører din internetforbindelse ellers?

Logger du på med passive mode eller uden?

Hvilken router har du?
Avatar billede bearbeergood Nybegynder
03. december 2001 - 08:45 #7
maverick: det var netop nemheden, der fik mig til at vælge ceasar, det var blevet anbefalet her på eksperten. jeg har som sagt lige fået adsl, og det er mit første bekendskab med ftp, forbindelsen kører fint, jeg har teledanmark bredbånd, jeg mener ikke det er en router, men en form for modem, for man kan kun koble en pc på, elles kræves en switch.WS-FTP LE kører fint, det er kun når jeg går på min egen ceasar der er problemer,ang. passive mode, er jeg ikke helt klar over hvad du mener, er det der hvor man starter serveren op, hvor man kan vælge en lokal eller en anden server
Avatar billede bearbeergood Nybegynder
04. december 2001 - 12:38 #8
der er åbentbart ikke meget hjælp på dette område, hvad med dig maverick, ingen bud
Avatar billede bearbeergood Nybegynder
06. december 2001 - 10:49 #9
nå, så må jeg lukke spg.