Avatar billede jeej2 Nybegynder
02. december 2001 - 13:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

RAR udpakning

Jeg har en *.rar fil som når jeg pakker den ud består af 2 filer en *.bin og en *.cue, jeg tror det skal være en *.ISO fil. Hvordan konvertere jeg denne fil til noget brugbart. Det skulle være et program med setup fil osv.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 14:00 #1
Du skal bare åbne .cue-filen med programmet Fireburner og brænde cd\'en.

http://www.fireburner.com/
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 14:00 #2
yep, hent cdrwin på www.goldenhawk.com, og brænd en iso..., tryk på ikonet record disc og så load cuesheet..., så skulle den være hjemme
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 14:00 #3
skulle have været et svar
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 14:02 #4
Amyand -> Problemet med cdrwin er bare, at du kun kan brænde med 1x med mindre man bruger en ulovlig kopi. Fireburner kører max. speed.
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 14:04 #5
ulovlig kopi???????????, hvorfor ikke registrere den. Det har jeg gjort, da jeg godt vil støtte det software jeg bruger.... Anyway, hvis man gerne vil have bin filen brændt ud, har man vel også tid til at vente.....
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
02. december 2001 - 14:08 #6
Brug ISOBUSTER, suverænt det nemmeste http://users.pandora.be/smart.projects/start2.htm
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 14:10 #7
ja, klart, men isobuster virker bare ikke altid..., :) hvis man nu skal bruge cd\'en fysisk med \"shareware\" spillet kører.....
Avatar billede jeej2 Nybegynder
02. december 2001 - 14:13 #8
Tak for svaret!!
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 14:17 #9
Det var så lidt.
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
02. december 2001 - 16:13 #10
amvand, nej du har ret i det, men hvor mange \"shareware\" spil bruger du cden til
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 17:54 #11
måske ikke lige spil, men hvad med linux???? ville godt se en installere den uden at brænde den på en skive først....