Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
02. december 2001 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

servicepack 2

Jeg får denne fejlmeddelse hvergang jeg prøver at opgradere med servicepack 2  \"inacessible boot device\"  + en masse tal \"O´r\"... hvad er der mon galt
jeg har athlon 1 ghz, 512 mb ram , 4000 xt grafik og 30 gb hd.....helppp
Avatar billede lassebm Nybegynder
02. december 2001 - 13:36 #1
Efter installationen eller hvordan og hvorledes???
Hvis du køre fra en promise controller skal du installere nogle drivere først!

Men det er godt nok lidt mange point. 60 point for et svært spørgsmål mener jeg det er!
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
02. december 2001 - 15:41 #2
jeg får blå skærm efter installationen, og kan kun genstarte i fejlsikret..
promise controller ??? hvad er det.....jeg opdaterer bare via windows update...
ja det er mange point, men det er det rigtige svar værd for mig.....ca 10 % af mine point
Avatar billede lassebm Nybegynder
02. december 2001 - 15:53 #3
OK!
Hvilket bundkort har du?
prøv at hente filen fra microsofts egen hjemmeside. (ca 100 MB)
Og opdater så filen derfra!
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
02. december 2001 - 18:31 #4
jeg et Soltek 75kav....at opdatere med hele filen fra MS hjemmeside er en mulighed,,,,dog ikke nogen speciel sansynlig løsning  ....
Jeg testede win xp/dk på samme maskine, den gav en lign fejlmeddelelse \"unmountabel boot device\"
de er altså nogen softwaren ikke kan få adgang til..oversat...hvad kan det være
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
02. december 2001 - 19:01 #5
ser ud til at jeg har fundet svaret andetsteds  her på siden