Avatar billede olemis Nybegynder
02. december 2001 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

router til Pro@ccess

Hej

Nogle der har et forslag til en router man kan bruge til en Pro@ccess ADSL....?

Pris 0 - 1500,- (ca.)
Avatar billede victor44 Nybegynder
02. december 2001 - 12:48 #1
HVis du har fået en af de nye versioner af Pro@ccess med ethernet.
Så kan det nok lade sig gøre for den pris.

Du skal bruge :
En gammel PC 486 eller bedre.
Der skal være min. 8Mb ram og to Ethernet kort + et diskette drev.

Så henter du en LINUX eller BSD router som kan køre direkte fra en diskette.

Så spiller det.

At få en router til under 2000,- bliver nok et problem.

LuF
Avatar billede olemis Nybegynder
02. december 2001 - 14:48 #2
Jeg har tænkt på sådan en her:
http://www.trendware.com/products/TW100-S4W1CA.htm

det koster 1099,-

Er det noget lort er eller er den bedre end TDC\'s Speedstream?
Avatar billede victor44 Nybegynder
02. december 2001 - 16:06 #3
Er det noget lort er eller er den bedre end TDC\'s Speedstream?

Er det ikke noget underligt noget at skrive ?

Speedstream routeren er ikke noget møg. Den er ganske udmærket.

I følge spec\'s ser den router du har fundet ud til at kunne fungere på pro@ccess med ethernet.

Så det er meget billigt.

Hvor kan du købe den i Danmark ?

LuF
Avatar billede olemis Nybegynder
02. december 2001 - 16:48 #4
Hej

ja jeg undskylder mit ordvalg Speedstrem er nok ok, det er jo TDC er er defekt... Beklager

Man kan købe den hos www.Compumail.dk i Århus