Avatar billede madskr Nybegynder
01. december 2001 - 21:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål til fireworks

hejsa Eksperter:)
jeg har et problem med fireworks. og det er:
jeg har 3 billeder som jeg gerne vil have flettet(så de danner et stort billeder) sammen såldes at de nærmest fader sammen.

desuden vil jeg gerne havde rundet kanterne lidt, så de 4 kanter ikke er så skarpe.

hvordan gør jeg det

mvh Mads
Avatar billede cgleerup Nybegynder
03. december 2001 - 09:27 #1
Min løsning vil være at gå i photoshop - fireworks har sine forcer, og et egentligt billedbehandlingsprogram nogle andre!
Avatar billede madskr Nybegynder
03. december 2001 - 14:24 #2
ok:)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. december 2001 - 08:46 #3
ok ?
Avatar billede madskr Nybegynder
04. december 2001 - 16:32 #4
ja ok= jeg gør det.

og afslutter nu
men du får altså ikke points for det...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. december 2001 - 08:30 #5
god plan, stil et spørgsmål, sig ok - og smut.
Hvis der er ting du gerne vil have uddybet burde du måske spørge - men at sige ok og smutte....?

nå, ja - det giver jo altid en stor lyst til at svare på dine spørgsmål.

Ser du - hvis du ikke ved hvordan du gør det i photoshop, så hjalp jeg dig gerne her!
Avatar billede madskr Nybegynder
05. december 2001 - 11:21 #6
uha sådan var det ikke ment.
jeg havde faktisk allerede oprettet(regnede ikke med at få et svar i dette ? et andet ligende spørgsmål bare om Photoshop og havde allerede fået svar deri.

mvh Mads
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. december 2001 - 11:26 #7
tak, men tag det nu ikke så tungt, jeg var nok bare lidt morgen gnaven :-)