Avatar billede m_tandrup Nybegynder
27. marts 2000 - 16:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hibernate problemer

Hej

Jeg har installeret Windows 2000 Pro UK på min PC, som understøtter ACPI. Jeg har brugt Hibernate funktionen rimelig meget.
Efter at en beta driver/program crashede gik win2000 også ned.
Da jeg bootede op igen så det hele ud til at virke OK. MEN jeg kunne nu ikke få min computer til at hibernate eller gå i normal Standby.
I "Power options" er der også blevet fjernet en masse funktioner.
Hvordan får jeg Hibernate funktionen tilbage?

Hilsen
Mads B. Tandrup
mads@iname.com
Avatar billede farout Nybegynder
28. marts 2000 - 21:44 #1
hmm hvilken driver
Avatar billede m_tandrup Nybegynder
29. marts 2000 - 11:51 #2
Sigmadesigns Hollywood+ Beta1

Ellers er maskinen en:
Pentium II 350MHz.
ASUS P2B-F bundkort.
256MB RAM.
10.1 GB IBM DeskStar GP HD.
ASUS V3400 TNT grafikkort.
Pioneer 32xCD-ROM og 6xDVD-ROM
og et par andre ting...

Hilsen
Mads
Avatar billede th Nybegynder
06. april 2000 - 20:24 #3
Tjek lige om funktionen ved en fejl er blevet slået fra i biosen.
Avatar billede m_tandrup Nybegynder
07. april 2000 - 12:01 #4
Jeg kan ikke finde nogle hibernate funktioner i BIOS.
Men det er en ACPI bios
Avatar billede søren-jon Nybegynder
08. maj 2000 - 12:43 #5
Hjæææælp mig med !!!
Jeg har et ASUS PC3-2000
og jeg kan heller ikke få det til at virke.....
Avatar billede søren-jon Nybegynder
08. maj 2000 - 22:27 #6
Har du en tvbox på dit asus tnt?
hvis ja: hvilken asus live version kører du så?
Avatar billede m_tandrup Nybegynder
16. maj 2000 - 17:20 #7
Det sker når jeg installere mine drivere til Hollywood+ kortet.. æv.
Avatar billede søren-jon Nybegynder
16. maj 2000 - 17:51 #8
Jeg er ude for det samme når jeg installerer driverne til min tvbox og har fundet ud af at det er det codec som det ligger ind der fjerner mine avancerede indstillinger, den måde jeg undgår problemet på er ved at vælge dem fra under instalationen, de skal nemlig kun bruges hvis jeg skal Grabbe!
Men jeg har også en SCSI adapter der blokerer, så jeg tror ganske enkelt det er dårlige drivere som skaber problemet
Avatar billede søren-jon Nybegynder
16. maj 2000 - 17:51 #9
Hvilket motherboard har du?
Avatar billede søren-jon Nybegynder
16. maj 2000 - 17:52 #10
Ups så det lige hmmmmm....
Der er vist ballade med nogle af intels chipset for tiden men vistnok kun 820'erne