Avatar billede acidburn Nybegynder
01. december 2001 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Quick launch

Davz, jeg har lige fået XP og har fået lavet et mystisk ikon, i quick launch menuen som jeg ikke kan slette, hvis jeg prøver at slette den skriver den: Access denied on file, jeg kan heller ikke slette den i safemode, eller inde under Application Data\\Microsoft\\Internet Explorer\\Quick Launch, er der nogle der kan hjælpe.
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 20:03 #1
Hva kan det icon og hva hedder det ?
Avatar billede johndoe Nybegynder
01. december 2001 - 22:06 #2
Hejsa acidburn.
Kan du ikke prøve at højreklikke på ikonet og
se hvad genvejen fører til? Evt. tage et screenshot? På forhånd tak!

Hilsen johndoe
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2001 - 23:27 #3
lytter med :)
Avatar billede acidburn Nybegynder
02. december 2001 - 01:06 #4
Det er bare et ikon til frontpage, når jeg klikker på det sker der ikke noget, hvis jeg højre klikker og kigger under props. står der this i not a valid shotcut.
Avatar billede acidburn Nybegynder
02. december 2001 - 18:16 #5
Jeg har fået slettet det, jeg skulle bare logge på som Admin.