Avatar billede yebzqey Nybegynder
01. december 2001 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

fjernelse af ext2 system på harddisk.

Jeg har haft red hat linux 7.2 på en harddisk, men nu skal jeg bruge den til win2k. Hvordan fjerner jeg partitionen? Har prøvet at bruge Partition Magic 7. Det virker ikke...
Avatar billede cdk Nybegynder
01. december 2001 - 17:45 #1
jeg ved det ikke men kan du ikke bruge fdisk?
Avatar billede yebzqey Nybegynder
01. december 2001 - 17:48 #2
Er det et svar?!?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:50 #3
prøv at boote op på en bootdisk og derefter fjerne alle partitioner med Fdisk.
Avatar billede yebzqey Nybegynder
01. december 2001 - 18:02 #4
Fucked up... Det var endda min første indskydelse. Havde bare ikke en bootdisk. Virker fint nu. Tak