Avatar billede solkaer Nybegynder
01. december 2001 - 16:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows XP-version

Jeg har hørt et eller andet om at en speciel WindowsXp-version ikke kræver en registrering, men kun et \"normal\" windows kode som man kender det fra tidligere. Men vil du så sige at den er ubrugelig efter 14 dages brug, hvis man ikke registrerer på en anden måde
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2001 - 16:53 #1
det er corporate edition man ikke behøves at aktivere - de andre versioner gør :)
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 16:57 #2
Den version der hedder Corporate altså den version firmaer bruger og køber licenser til kun skal have en CDKEY: men om den går ned efter 14 dage det kan jeg ikke udtale mig om for det er da klart at Windovs ikke bare lader noget være uregistreet så den slukker og lukker nok.
Avatar billede solkaer Nybegynder
01. december 2001 - 16:59 #3
jeg har bare hørt at de andre skulle holde op med at virke efter 14 dage uden restrering. Hvad med Corporate Edition
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2001 - 17:00 #4
de skal registreres inden 14 dage og aktiveres inden en månd :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2001 - 17:00 #5
månd = måned
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 17:01 #6
Jeg kan forstille mig den vil lukke ned (måske).
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 17:01 #7
John hop lige over på icq
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 17:14 #8
En gentelmand ham John :)
http://www.eksperten.dk/spm/141090
Avatar billede carlmunk Nybegynder
02. december 2001 - 18:40 #9
Jeg har haft Corporate Edition på år 2020 og den kørte fint, men jeg har stadig et problem nemlig fejl 43 i min nye scanner, der mandag går retur :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2001 - 22:00 #10
resten> :D - takker for de pæne ord