Avatar billede rasmuss Nybegynder
01. december 2001 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside i VB

Hej.

Når man F.eks har lavet et spil i vb, kan man så lave det spil om til HTML sider?. Hvis man kan hvordan??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. december 2001 - 15:59 #1
Det kan du IKKE...

Avatar billede egede Nybegynder
01. december 2001 - 16:00 #2
Det kommmer an på spilllet, hvilken type spil? Kryds og bolle-spil fx kan du sikkert godt, hvorimod Fifa 2002 fx ville give lidt problemer :-)
Avatar billede sjh Nybegynder
01. december 2001 - 17:13 #3
måske kan du bruge userdocument eller en activex control. :-)

userdocument:
http://www.textcontrol.com/tx/docs/html/activex/explorer/o_exp_creating.htm

activex control:
http://hjem.get2net.dk/sjh/eksperten/127792/farve.html

Avatar billede rasmuss Nybegynder
03. december 2001 - 18:02 #4
Sjh det virker ikke efter hvad jeg havde brug for.

Nanog jeg vil ikke give point for det svar!!, så jeg lukker bare spm.

Ellers tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 15:31 #5