Avatar billede puttitat Nybegynder
01. december 2001 - 14:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billig redirector!

Hej!

Jeg søger et firma der udbyder BILLIGE (og stabile) redirectors (en redirector der skal pege på anden
side).

Den der kommer med den billigste udbyder inden 2 timer, får pointene :-)

Hilsen
Troels
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. december 2001 - 15:21 #1
Avatar billede jbe Nybegynder
01. december 2001 - 15:22 #2
Prøv at se på http://webservice.gullestrup.net, jeg har både en af deres helt billige hoteller til 10,- kr. og en redirect til en tdc-konto, det er billigt og fungerer fint.
Jeg betaler pt. 5,- pr. md. for redirect.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. december 2001 - 15:26 #3
Jeg betaler pt. 0kr md. for redirect hos buydomains.dk de forwarder både til ip\'er og url\'er eneste cost er de 50kr om året for domænet til dk-hostmaster og så oprettelsen..
Avatar billede jbe Nybegynder
01. december 2001 - 15:32 #4
Thoeger poertner<<<< Ja, det er også et godt sted, men som jeg forstod spm. var der ikke tale om et nyt domæne, så derfor ...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. december 2001 - 15:34 #5
jbe>> Tjah, \"ikke-domæner\" plejer ikke at være billige, men gratis :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. december 2001 - 15:37 #6
okay, overså lige dit _nyt_ domæne :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. december 2001 - 15:42 #7
Avatar billede cyberdude Nybegynder
01. december 2001 - 17:13 #8
thoeger... -> du betaler OGSÅ 60 kr til buydomains.dk om året + dk-hostmaster
ihvertfald hvis du har den løsning hvor du får 3 mail adresser med...... :-))
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. december 2001 - 19:22 #9
cyberdude>> Hehe, sikker?? For så lyver de i deres live-support!
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
03. december 2001 - 02:28 #10
kort kommentar:

http://www.zoneedit.com

- Nice nem og gratis DNS server...
Kan det hele..
Avatar billede cyberdude Nybegynder
03. december 2001 - 23:05 #11
vil du have det på dansk, så prøv www.gratisdns.dk