Avatar billede larssune Nybegynder
01. december 2001 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Password Frontpage 2000

hvordan sætter man password på en hjemmeside v.h.a. Frontpage og hvordan er sikkerheden ?? Kræver det noget af min Web-hotel\'s-udbyder ??
Avatar billede jbe Nybegynder
01. december 2001 - 15:24 #1
I FrontPage skal du gå ind under Funktioner -> Sikkerhed, men jeg tvivler på, at din udbyder vil tillade at du opretter og piller ved sikkerheden, men det er da et forsøg værd.

Så vidt jeg ved, skal du have rettigheder til at aprette/rette brugere på webserveren for at det kan virke.
Avatar billede larssune Nybegynder
01. december 2001 - 17:16 #2
hhmmm...øhhhvvvvv :o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. december 2001 - 17:24 #3
ellers kan du bruge http://www.phpsecurepages.f2s.com/

Hvis din udbyder understøtter PHP.