Avatar billede speed.up Nybegynder
30. november 2001 - 23:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

xp-counterstrike

jeg har installeret windows xp(dansk) og nu når jeg spiller counterstrike kan jeg ikke gå ud af en bane og komme til menuen igen. skærmen bliver sort og går på standby.
nogen der kan hjælpe måske selv har haft samme problem?
Avatar billede the-cure Nybegynder
30. november 2001 - 23:24 #1
Hvilken Kompabilitet kører du CS under.?
Avatar billede speed.up Nybegynder
30. november 2001 - 23:26 #2
? ved ikke lige hvad du mener!
Avatar billede the-cure Nybegynder
30. november 2001 - 23:32 #3
I Windows XP kan du højreklikke på en fil .. f.eks. den fil, der starter CS op.

Vælg herefter \'Egenskaber\' og \'Kompabilitet\' - her kan du så sætte CS til at starte op på en emuleret Windows95/98/2000-platform.

Det hjælper på en del spil ..
ellers gå ind på Microsoft\'s kompabilitets site og kontrollér om, Windows XP understøtter CS, meeeeeen det mener jeg nu 100%, at den gør ..!!!
Avatar billede bergeren Nybegynder
30. november 2001 - 23:54 #4
Skift FX mellem D3D rendering og openGL
Avatar billede speed.up Nybegynder
01. december 2001 - 00:09 #5
virker stadigvæk ikke. den slukker for skærmen når jeg går ud.jeg har været inde sat den til ikke at gå i dvale men det hjælper ikke.
andrer ideer?
Avatar billede the-cure Nybegynder
01. december 2001 - 13:57 #6
speed.up :
Øøøhhh, hvem taler du til - bergeren eller mig.?
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. december 2001 - 17:56 #7
prøv nogle andre drivere til dit gfx kort!
Avatar billede speed.up Nybegynder
13. december 2001 - 17:47 #8
lukker.
takker for hjælpen!!