Avatar billede bayram Nybegynder
30. november 2001 - 23:01 Der er 3 kommentarer

Skjulte mp3 filer.

I min anden hd ligger der nogle mp3 filer i hver sin kategori, men når jeg går i biblioetekerne, og vil se dem kan jeg ikke se mp3 filerne. Jeg går i mappe indstillingerne, og fjerner skrivebeskyttelsen, og det hjælper ikke. Biblioteket er der, men filerne er skjult dvs kan ikke ses. Har nogen ide om hvad problemet skyldes ?
Avatar billede bbs Nybegynder
30. november 2001 - 23:58 #1
Gå ind i Vis-> Mappe instillinger-> Vis alle filer.
Så er de der :)
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 00:17 #2
Når du har gjort ovenstående, markerer du alle filer og taster ALT+ENTER. Fjern markeringen i Skjul. SÅ forsvinder de ikke igen.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:00 #3
Lukker du snart spørgsmålet?