Avatar billede spinx Nybegynder
30. november 2001 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Virus...................!

Ok det her er lidt flovt.........!

Jeg har lige fået Norton Antivirus på min computer og kørte en virusscan........!

Jeg har 36 infeceret filer!
Norton forslog at reperer filerne....virker ikke

så foreslog den at sætte filerne i karentene virker ikke!

så foreslog Norton at slette filerne.....
Det virkerede HELLER IKKE...........!

nnnnnnåååååå så startede jeg computeren i fejlsikret tilstand for at slette dem manuelt...........! Det virker heller ikke........!

SÅ TÆNKTE JEG OM DER ER NOGEN GODE RÅD ELLER OM DER ER NOGEN DER KENDER ET PROGRAM DER KAN TVINGE de \"dårlige\" filer til at destrueres?
Avatar billede dladla Nybegynder
30. november 2001 - 20:29 #1
boot din computer med en gammel bootdisk fra dos eller win95. det giver dig adgangen.
Hent den evt her: http://www.bootdisk.com

Avatar billede ducks Nybegynder
30. november 2001 - 20:43 #2
det hjælper ikke at boote, opdater dit virusprogram evt. skift tl et andet
Avatar billede jefa Nybegynder
30. november 2001 - 22:03 #3
Der er mange viruser der ike kan fjernes når windows er startet. Til det arbejde kan F-Prot samme tider bruges. http://www.avirus.dk/avirus.htm