Avatar billede kimse Nybegynder
30. november 2001 - 19:38 Der er 7 kommentarer

Step Code på Intel Pentium III XEON CPU

Jeg skal have en extra CPU på min server, jeg har fundet en del tilsalg på www.ebay.com, med de samme spec. som den CPU jeg har, men Step Coden er forskellig på alle der er tilsalg.

Hvad betyder det praktisk, kan CPu\'erne ikke arbejde sammen hvis steps Coden er froskellig ?
Avatar billede skwat Praktikant
30. november 2001 - 19:44 #1
Nej de kan ikke arbejde sammen, stepen og level på en CPU svare til firmware version;) (Jeg var i chock da det gik op for mig).

på intel.com kan du slå din cpu op ud fra det nummer der står på oversiden af cpu\'en
Avatar billede skwat Praktikant
30. november 2001 - 19:46 #2
Avatar billede kimse Nybegynder
30. november 2001 - 20:09 #3
Hvad er det helt præcist jeg skal kigge efter, det er lidt uoverskueligt synes jeg.........
Avatar billede skwat Praktikant
30. november 2001 - 20:14 #4
Du skal bare fælge anvisningen der står på siden, hvis jeg skal forklare dig det vil jeg bare cut\'n paste :))
Avatar billede kimse Nybegynder
30. november 2001 - 20:17 #5
Kan du guide mig via ICQ, jeg har nr. 33931490
Avatar billede skwat Praktikant
30. november 2001 - 20:21 #6
gerne men jeg har ikke tid i aften jeg skal smutte nu
Avatar billede kimse Nybegynder
30. november 2001 - 20:22 #7
OK