Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:21 Der er 32 kommentarer

top søges [Helst inden dagen er omme]

jeg vil gerne have lavet et logo som www.6babes.dk har bare det skal være i nogle blå farver der skal stå Sex-Of-World på det

jeg håber at kan se det ferdige resutat inden agen er omme
Avatar billede prodic Mester
30. november 2001 - 18:23 #1
Kan da lave det for $ - hvis det var noget.
Koster vel 800,- kr ex. moms

Og hvad var der galt med det tidligere spørgsmål?
Avatar billede uap Nybegynder
30. november 2001 - 18:28 #2
Suk, suk, suk...
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:30 #3
jeg har sku da ikke 800 men ville da godt betale
jeg har faktis ikke en krone og jeg kunne nemt finde nogle der ville lave en hel side for 800kr

der er ikke noget galdt med det tidliger spørgesmål havde bare om bestemt mig lidt og så var der ikke nogle jeg kunne lide i det andet spørgesmøl så kunne jeg lige så godt lavet nyt
Avatar billede uap Nybegynder
30. november 2001 - 18:34 #4
Blue>> Jamen hvad så med at finde en som vil lave en hel side for 800 kr? Hvis du mener det er så nemt?!?

Det er en regel at man ikke må oprette det samme spørgsmål mere end ÉN gang!
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:36 #5
huummm det er faktis ikke det samme spørgesmål

www.jentow.dk ham kan man godt få til at lave en side for 800

og hvis i lige gider at lade være med at brokke jer son jeg har faktis noget at nå hvor jeg skal bruge et logo
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 18:38 #6
bluepage det laver jeg...!!!
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 18:39 #7
men der er jo ikke rigtig noget logo der inde..! Jeg kan godt lave en side for 400,-!! Hvis det er ren html eller bare lidt php...
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:40 #8
prins takker

Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 18:53 #9
bluepage.. Hvad er det lige for et logo du snakker om? Det banner der er øverst på siden? Hvis det er det og så blå. Det kan jeg godt klare..
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:58 #10
det er det helt oppe i toppen hvor der står www.6babes.dk på og jeg glæmte lige kan du ikke lave det så jeg næmt selv kan ændre texten
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 19:02 #11
øhh..?
Det du siger er at det skal være nemt at ændre teksten?
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 19:04 #12
ja det skal være son at jeg bare kan trykke på Tet og så på txeten og så kan jeg skrive noget andet
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 19:06 #13
bluepage.. Det kan man ikke. Det er umuligt.. Men har du fireworks? Så kan jeg lave en fil så du kan ændre.. osv.

Se:
http://www.Zlum.dk/blue.gif

det er en test af dit banner..
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 19:08 #14
bluepage.. Det du skrev at man skulle kunne det er umuligt. Sammenlign det med en cdr du kan godt brænde en cd, du kan stadig slette, men der vil alligevel altid være noget..
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 19:09 #15
Bluepage hvor gammel er du?
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 19:21 #16
17??? jeg tror ikke helt du har forstået hvad jeg gerne vil have det er også det med de to damer og gerne i nogle mer lyse farver
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 19:55 #17
haaaaalllllooooooo er du der stadig
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 20:47 #18
bluepage.. nårh.. Det hedder buttons/menu.. Det har ikke noget med banner/logo at gøre...
Avatar billede prins Nybegynder
30. november 2001 - 20:49 #19
hvis det er de øverste 2 damer der er til hver sin side. Så er det dannet af 2 billeder.
Avatar billede zhark Nybegynder
30. november 2001 - 21:20 #20
Jeg lover ikke noget, men jeg ser da på det!
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. december 2001 - 00:49 #21
jeg skal ikke have den der menu hvor der stå blondiner brunætter osv men de to damer til hver sin side
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 00:52 #22
Jeg har ik\' rigtig nogle \"damer\", man kan (må) jo ik\' bare stjæle dem der er, har du et link med interessante \"tøser\"?
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 02:05 #23
Som sagt... jeg gør ikke rigtigt i \"damer\", men hvis du mener der er noget her der kan bruges, så finder jeg/vi vel en \"tøs\" mere til den anden side imorgen! Jeg har egentligt ikke tid til det her sjov.
Mvh. zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 02:06 #24
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 02:10 #25
Naturligvis kan f. eks. tekst fonts/farve ændres!
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. december 2001 - 02:26 #26
farverne skal være lysere og der skal være en dame i hver side og jeg har inden links og bavgrunden skal være usynlig
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 03:03 #27
Jeg kan lave den lysere, finde en \"dame\" mere - slette baggrunden, spm. er om jeg kan nå det inden du lukker? Jeg skal sku\' iseng nu og har andet (sådan ert\'jo)...
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. december 2001 - 11:17 #28
det haster ikke mer tag dig tid bare jeg har det i dette år
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 14:33 #29
Kan ikke klare det bedre, kan det bruges?
http://www.friserverplads.dk/zhark/140771-3.gif
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. december 2001 - 23:08 #30
farven skal vær den der hedder Pastel Cyan i photoshop
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 23:43 #31
Kan du definere den farve \"pastel cyan\" som RGB eller med andre betegnelser?
Avatar billede bluepage Nybegynder
05. januar 2003 - 22:11 #32
lukker