Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 14:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

top som onside.dk (snarest)

jeg vil gerne have lavet et top logo som onside.dk har det skal være blåligt i farverne og der skal stå World-Of_Sex på gerne så jeg næmt selv kan skufte ordene ud og det skal være lidt frækt i bavgrunden

og jeg vil også gerne have photoshop filen hvis du alså laver det i photoshop takker
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. november 2001 - 14:55 #1
- Jeg laver det gerne for 750kr :)

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede gfx Nybegynder
30. november 2001 - 15:24 #2
Avatar billede gfx Nybegynder
30. november 2001 - 15:28 #3
Har du nogen billeder, vi kan bruge som baggrund..?
Hvilken størrelse..? Er det samme størresle som på onside..?
Avatar billede uap Nybegynder
30. november 2001 - 17:31 #4
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 17:44 #5
uan>>>jeg kan ikke så godt lide dit jeg syndes ikke der er så meget blåt over det og der skulle have stået World-Of-Sex

osaka san>>> er du syg i hovedet????
Avatar billede uap Nybegynder
30. november 2001 - 17:52 #6
Bluepage>> \"........der skal stå World-Of_Sex på gerne så jeg næmt selv kan skufte ordene ud og det skal være lidt frækt i bavgrunden\"

HVad med at stave rigtigt så!!?!??!
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:06 #7
det må du sku undskulde sorry
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:07 #8
gfx>>>jeg har ikke nogle billeder i kan bruge og det skal være samme størlse som onside.dk
Avatar billede bluepage Nybegynder
30. november 2001 - 18:16 #9
jeg lukker
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. november 2001 - 21:23 #10
Bluepage> Nej jeg er ikke syg i hovedet, jeg foretrækker bare at få betaling for min arbejdskraft, i modsætning til visse andre pointryttere herinde der tror at eksperten point kan bruges som betaling for godt solidt håndværk.

Bortset fra det så må jeg sige jeg er imponeret og dit sprogbrug og din formuleringsevne.

Med Venlig hilsen
Oscar Eg Gensmann