Avatar billede vin4you Nybegynder
30. november 2001 - 14:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

submit

Jeg har lavet en mail formular på www.friserverplads.dk/vin4you men når man trykker på submit så sender den en til en side som ikke findes hvordan sender jeg dem vidre til www.friserverplads.dk/vin4you/vinbanner.htm kilden ser sådan ud

<BODY BGCOLOR=\"#CC0033\">

<!-- Minus AutoDato -->
<HR>
<DIV STYLE=\"text-align:center\">

<FORM ACTION=\"http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl\" METHOD=\"POST\">
<INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"recipient\" VALUE=\"anderstidemand15@ofir.dk\">
<INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"redirect\" VALUE=\"Franske vine.htm\">
<input type=\"hidden\" name=\"subject\" value=\"salg\">
<TABLE BORDER=\"0\" >

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Vinens navn:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Vinens navn\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Drue:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Drue\" class=\"box\"></td>
</tr>

<tr>
<td><FONT SIZE=\"4\">Type:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><SELECT NAME=\"Vin Type\" SIZE=\"1\"><OPTION SELECTED=\"True\">&nbsp;<OPTION VALUE=\"Rød\">Rød<OPTION VALUE=\"Hvid\">Hvid<OPTION VALUE=\"Dessert\">Dessert</SELECT></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Årgang:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Årgang\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Land:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Land\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Område:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"område\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>

<td><FONT SIZE=\"4\">Stk:&nbsp;&nbsp;<INPUT TYPE=\"Stk\" NAME=\"Stk\" SIZE=\"5\" MAXLENGTH=\"4\">

<FONT SIZE=\"4\">Pris:&nbsp;&nbsp;<INPUT TYPE=\"Pris\" NAME=\"Pris\" SIZE=\"5\" MAXLENGTH=\"10\">
</td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Billede:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"file\"></td>
</tr>

<TR>
<td></td>
<td><TEXTAREA NAME=\"Beskrielse\" ROWS=\"5\" COLS=\"30\" MAXLENGTH=\"1000\">Her har du mulighed for at beskrive vinen</TEXTAREA></td>
</tr>

<DIV STYLE=\"text-align:center\"></TABLE><DIV STYLE=\"text-align:center\">

<BR><BR>

<HR>
<FONT SIZE=\"+3\" COLOR=\"#000000\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Hvor kan man købe vinen</FONT></DIV>
<HR><BR><BR>

<TABLE BORDER=\"0\">

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">E-mail:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"E-mail\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Telefon nr:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Telefon nr\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Hjemmeside:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Hjemmeside\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Andet:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Andet\" class=\"box\"></td>
</TR>

<TR>
<td><INPUT TYPE=\"submit\" VALUE=\"Send besked\"  class=\"box\"></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"RESET\" VALUE=\"Nulstil formular\"></TD>
</TR>

</TABLE>
</FORM>
</DIV>

<HR>

Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 14:34 #1
ved at ændre i action i form tagget.
Avatar billede dmcn Praktikant
30. november 2001 - 14:35 #2
Ret:
<INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"redirect\" VALUE=\"Franske vine.htm\">
til:
<INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"redirect\" VALUE=\"www.friserverplads.dk/vin4you/vinbanner.htm\">
Avatar billede dmcn Praktikant
30. november 2001 - 14:35 #3
el_barto : Det ville jeg nok ikke begynde på hvis jeg var ham - så sender den jo ikke formens indhold til ham. ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
30. november 2001 - 14:38 #4
ændre de skrappe farver
Avatar billede jayo Nybegynder
30. november 2001 - 14:38 #5
vin4you -> modtager du mailen, efter du trykker submit? Jeg har selv haft store problemer med mailformen på fsp.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
30. november 2001 - 14:40 #6
ducks : Hvad er det for et svar!?

javo : Han bruger www.dht.dk\'s formmail - måske fordi han heller ikke kunne greje fsp.dk\'s. :)
Avatar billede jayo Nybegynder
30. november 2001 - 14:43 #7
sorry, jeg sidder vist og sover... :-O
Avatar billede vin4you Nybegynder
01. december 2001 - 00:05 #8
jeg har ikke rigtigt fået noget svar
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 05:06 #9
Åbn øjnene, og se på mit svar. Der står hvad du skal gøre.
Avatar billede vin4you Nybegynder
01. december 2001 - 15:11 #10
Jamen det virker ikke kan du ikke lavde hele koden med dit svar så får du pointne
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 15:13 #11
*suk*

<BODY BGCOLOR=\"#CC0033\">

<!-- Minus AutoDato -->
<HR>
<DIV STYLE=\"text-align:center\">

<FORM ACTION=\"http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl\" METHOD=\"POST\">
<INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"recipient\" VALUE=\"anderstidemand15@ofir.dk\">
<INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"redirect\" VALUE=\"www.friserverplads.dk/vin4you/vinbanner.htm\">
<input type=\"hidden\" name=\"subject\" value=\"salg\">
<TABLE BORDER=\"0\" >

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Vinens navn:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Vinens navn\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Drue:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Drue\" class=\"box\"></td>
</tr>

<tr>
<td><FONT SIZE=\"4\">Type:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><SELECT NAME=\"Vin Type\" SIZE=\"1\"><OPTION SELECTED=\"True\">&nbsp;<OPTION VALUE=\"Rød\">Rød<OPTION VALUE=\"Hvid\">Hvid<OPTION VALUE=\"Dessert\">Dessert</SELECT></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Årgang:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Årgang\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Land:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Land\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Område:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"område\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>

<td><FONT SIZE=\"4\">Stk:&nbsp;&nbsp;<INPUT TYPE=\"Stk\" NAME=\"Stk\" SIZE=\"5\" MAXLENGTH=\"4\">

<FONT SIZE=\"4\">Pris:&nbsp;&nbsp;<INPUT TYPE=\"Pris\" NAME=\"Pris\" SIZE=\"5\" MAXLENGTH=\"10\">
</td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Billede:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"file\"></td>
</tr>

<TR>
<td></td>
<td><TEXTAREA NAME=\"Beskrielse\" ROWS=\"5\" COLS=\"30\" MAXLENGTH=\"1000\">Her har du mulighed for at beskrive vinen</TEXTAREA></td>
</tr>

<DIV STYLE=\"text-align:center\"></TABLE><DIV STYLE=\"text-align:center\">

<BR><BR>

<HR>
<FONT SIZE=\"+3\" COLOR=\"#000000\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Hvor kan man købe vinen</FONT></DIV>
<HR><BR><BR>

<TABLE BORDER=\"0\">

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">E-mail:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"E-mail\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Telefon nr:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Telefon nr\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Hjemmeside:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Hjemmeside\" class=\"box\"></td>
</tr>

<TR>
<td><FONT SIZE=\"4\">Andet:&nbsp;&nbsp</FONT></td>
<td><INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"Andet\" class=\"box\"></td>
</TR>

<TR>
<td><INPUT TYPE=\"submit\" VALUE=\"Send besked\"  class=\"box\"></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"RESET\" VALUE=\"Nulstil formular\"></TD>
</TR>

</TABLE>
</FORM>
</DIV>

<HR>