Avatar billede mekaniker Nybegynder
30. november 2001 - 13:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sletning med confirm

Jeg har dette script som sletter en post i en db, hvordan gør man hvis man gerne vil have en lille box som kommer op først og spørg dig om du er sikker, hvor du så kan vælge ja eller cancel

<html>
<head>
<title>Slet film</title>
</head>
<body bgcolor=\"#FFFFFF\">
<center>

<%
on error resume next

Set myConn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
  myConn.Open \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=\"& Server.MapPath(\"Db/film.mdb\")

ID=request.querystring(\"ID\")

SQLstmt = \"DELETE * from Sample where ID=\" & ID
Set RS = conn.execute(SQLstmt)

  Conn.Close
%>
</center>
</body>
</html>

/Mekaniker
Avatar billede desc Nybegynder
30. november 2001 - 14:29 #1
Tænker du på en msgbox? i Java evt.?
Avatar billede cyb Nybegynder
30. november 2001 - 14:32 #2
det nemmeste er næsten at lægge din confirm box på linket til sletning i databasen.
Ex:

<a href=\"java script:if (confirm(\'Er du sikker på at du vil slette film 3?\')) { top.location.href =\'sletfilm.asp?ID=3\'; }\">slet film</a>
Avatar billede mekaniker Nybegynder
11. december 2001 - 22:57 #3
Jeg har fundet ud af noget andet, så jeg lukker