Avatar billede lom Nybegynder
30. november 2001 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket styresystem passer bedst til min pc?

Hej
Jeg har en lidt ældre sag af en computer; AMD K6-2 -100, 300mhz, 4 GB, 192mb ram, 32 mb grafikkort. Den har fået virus og da maskinen ikke har været formateret siden jeg hentede den i butikken, er det vist på tide!.

Mit spørgsmål er om jeg også skal benytte lejligheden til at skifte mit nuværende styresystem (vin98 2.udg.) ud med en nyere udgave. Er det muligt at køre fx win2000, og er det umagen værd?
På forhånd tak
LOM
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. november 2001 - 11:09 #1
Kør Win98SE igen. Win2K ER tungere at danske med. Du KAN da køre den, men det ville være overkill.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. november 2001 - 11:09 #2
danske? - jeg MENER vist danse ;)
Avatar billede lom Nybegynder
30. november 2001 - 11:14 #3
Ok - jeg havde måske håbet på at du ville have anbefalet en opdatering:), men jeg beholder 98!!
Tak

Avatar billede sukos Juniormester
30. november 2001 - 11:16 #4
Hvis det ikke er et krav at du skal bruge 98, ville jeg nu installere 95! Den kører langt bedre, men der er jo en del ting som ikke understøttes, og derfor kan en installation godt være lidt besværlig at ha\' med at gøre. Altså finde opdateringer for at maskinen fungerer korrekt.
Avatar billede lom Nybegynder
30. november 2001 - 11:31 #5
Nej 98! er ikke et krav, men mit spg. var fremkaldt af, at jeg i min naive tro måske havde håbet, at nogle ville svare, at jeg bare skulle installere XP eller lign!! Jeg holder mig dog til 98, og gemmer 95 i baghånden:) Tak