Avatar billede rostved17 Nybegynder
30. november 2001 - 09:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafik-fejl??

Davs.

Jeg har WinXP Eng., og prøv lige at se på det her http://www.rostved.subnet.dk/fff.bmp - andre der har oplevet det?

Det er kun nogen gange den skaber sig sådan...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2001 - 09:43 #1
Det KAN være dit grafikkort der ikke er helt up to date... har du tjekket for nye drivere?

- Du har ikke fået tjent nogle point endnu :o)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
30. november 2001 - 09:46 #2
:-)

Jeg mente ikke at spørgsmålet var nogen point værd, men du ka da godt få et par ;-)

Jeg har den nyeste Detonator-driver, så det kan ikke være problemet.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. november 2001 - 10:00 #3
Hvor meget ram har du? XP\'eren sluger ram, medmindre man slår nogle af alle de smarte ting fra (men skyggen på pilen skal man dog ha\' :o)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
30. november 2001 - 10:02 #4
Jeg har 256 DDR, er det for lidt???

Skygger slipper jeg sgu heller ikke :o)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
30. november 2001 - 10:03 #5
Skygger = Skyggen... det er sgu tidligt
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
30. november 2001 - 10:10 #6
Jeg har selv samme problem og jeg tror mere det er et microlort problem.
Avatar billede myth Nybegynder
30. november 2001 - 10:55 #7
Problemet kan ganske enkelt ligge i din hardare Acceleration... denne skal du prøve at rykke slideren en tand lavere... det hjælper ofte!
Avatar billede myth Nybegynder
30. november 2001 - 10:57 #8
Det var jo nok et svar lol

Det ligger under denne computer - properties - og så noget performerance.......
Avatar billede rostved17 Nybegynder
30. november 2001 - 11:01 #9
myth> Du ka\' bare svare løs :o) Jeg har ikke sat point af til spørgsmålet...
Avatar billede tkh Nybegynder
01. december 2001 - 14:06 #10
Jeg har oplevet præcis det samme med min Windows XP, lige siden Beta 2. 2474.