Avatar billede larsensimon Nybegynder
26. marts 2000 - 15:31 Der er 18 kommentarer

AllAdvantage.com er kommet til Danmark

Hejsa

Det amerikanske firma Alladvantage.com er endelige kommet til Danmark.

Og hvad er Alladvantage.com så for noget... jo, det er nogle så vil betale en kr. 3,50 i timen for at surfer på nettet. Det eneste man skal gøre er at installere et lille program der viser bannerreklamer i bunden af ens browservindue. Det har ikke nogen betydning (der er værd at snakke om) for hastigheden på din forbindelse. Programmet skal blot hente en ny reklame en gang i mellem og det tager et par sekunder.

Og hvad man kan så tjene som medlem af Alladvantage.com:

Man tjener selv kr. 3,50 i timen og alle dem man selv skaffe som medlem får man 70 øre i time når DE surfer på nettet, og hvis de skaffer nogle medlemmer får man 35 øre i timen når DE surfer, og sådan går det videre og videre helt ud til femte led i kæden.

Et lille regne eksempel:

Man surfer selv 10 timer om måneden (10 x 3,5): kr. 35,00
Man har to venner som også surfer 10 timer om måneden ((10 x 0,7) x 2): kr. 14,00
Ens venner har også to venner som surfer 10 timer om måneden ((10 x 0,35) x 2): kr. 7,00
De har også to venner som surfer 10 timer om måneden: (samme regne stykke som før): kr. 7,00
Og de har også to venner .... osv.: kr. 7,00

I alt tjener man selv om måned: kr. 77,00
for at have en lille reklame i bunden af sin skærm.

Et andet regne eksempel:

Man surfer selv 20 timer om måneden (20 x 3,5): kr. 70,00
Man har 5 venner som surfer  15 timer om måneden ((15 x 0,7) x 5): kr. 52,50
Ens venner har også 5 venner som surfer 15 timer om måneden ((15 x 0,35) x 5): kr. 26,25
De har også 5 venner som surfer 15 timer om måneden: (samme regne stykke som før): kr. 26,25
Og de har også 5 venner .... osv.: kr. 26,25

I alt tjener man selv om måned: kr. 227,50 !!

Er du allerede total tændt på idéen så klik på det her link og vil du vildt gerne komme i gang med at tjene penge med det samme:
http://www.alladvantage.com/home.asp?refid=GLF750

Og husk at referer til mit medlemsnummer (GLF-750), for så bliver jeg så glad.

Hav en god dag, og tjen en masse penge.

Avatar billede einstein Nybegynder
26. marts 2000 - 15:44 #1
det er da egentligt utrolig plat.
Avatar billede mukke Nybegynder
26. marts 2000 - 16:02 #2
Hvad folk ikke gør for at få referals..
kald det hvad du vil men det der er altså spam.... D
ette er et hjælpe forum.... jeg så ikke nogen der spurgte hvordan man kunne "make money surfing the web" :)
Avatar billede jumper Nybegynder
26. marts 2000 - 16:30 #3
Øøøj, der er sørme én der har oversat reklameteksten til dansk *vild jubel og klapsalver*

Og sørme om han ikke har lagt sit eget referal nummer på...

Hmm, mon han ville have skrevet det her indlæg, hvis han ikke selv var med i dette "Make money surfing the web"- og "Economic independe, you TOO can be a millionaire" program.

larsensimon, få dig et liv!

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
26. marts 2000 - 16:30 #4
Og admin, slet der her spørgsmål ;)
Avatar billede silverwolf Nybegynder
26. marts 2000 - 17:14 #5
Host Host, Det her kaldes Spam!, Jeg tager lige et kig ind på alladvantage.com.. Nææ en ANTI-SPAM POLICY.. HVAD STÅR DER!, REFERET FRIENDS. Venner / bekendte.. ikke Folk / Forum... Hmm.. Det må der da vidst gøres noget ved :)

Mvh Tusse
Avatar billede azeam Nybegynder
26. marts 2000 - 17:22 #6
Som sagt SPAM

Avatar billede mora Nybegynder
26. marts 2000 - 17:56 #7
Helt klart SPAM(ville også lige være med her)
Avatar billede retep Nybegynder
26. marts 2000 - 18:27 #8
Fedt nok at have et program liggende, der konstant sladrer om hvor man surfer henne...(NOT)!!!
Avatar billede dar Nybegynder
27. marts 2000 - 14:24 #9
larsensimon>> dum, dummere!
Nej. -JO! Hvor dum er man hvis man tilmelder sig sådannoget crab? Skov(l)!
Avatar billede mora Nybegynder
27. marts 2000 - 15:29 #10
___Tja, det er som sagt spam, beklager___
(tekst fra AllAdvantage.com, efter en lille formular udfyldning).

Thank you for submitting your Spam complaint. Your information will be noted and each complaint will be handled according to the Membership and Spam Agreements.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
31. marts 2000 - 17:03 #11
Denne mail røg afsted fra min mailboks kl 16:52 d. 31/3

Afsendt : Friday, March 31, 2000 4:52 PM
Til : abuse@alladvantage.com
Emne : SPAM BY GLF750--------------------------------------------------------------------------------
Hi alladvantage!

The danish member glf750 has used the danish webmasterforum http://www.eksperten.dk to promote alladvantage.com and ofcource added his refif "glf750"

As I know that is against your rules, and I would like to see you put an end to his SPAMMING!

Eksperten.dk is a very serious forum, and I don't want to see it destroyed by SPAMMERS like GIF750.

The Spam is in Danish but you can se his refid on this URL:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14051

Press "Kommentar" and ask other webmasters about the abuse if you what other then my opinion on the matter!

Avatar billede jumper Nybegynder
31. marts 2000 - 17:11 #12
/cheer ;)

/Thor
Avatar billede mora Nybegynder
03. april 2000 - 16:12 #13
Kan man nu se spm. fra eksperten, uden at være logget på?.  - endelig.
Avatar billede mukke Nybegynder
03. april 2000 - 16:58 #14
Kan man? fedt nok :)

(Jeg bruger det mest herhjemmefra hvor jeg allkigevel altid er logget på, men til når man er andre steder eller er helt ny her er det en kærkommen mulighed!)
Avatar billede mora Nybegynder
03. april 2000 - 17:04 #15
Jeg ved ikke om man kan, men der bliver da henvist i JUNK-anmeld mailen, de opretter jo ikke bare en bruger.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
12. april 2000 - 08:09 #16
Vedr. min mail til allad.

Hello Allan,

AllAdvantage.com would like to thank you for your help in enforcing our Membership Agreement. The Website/URL you reported will be investigated and the appropriate action taken.

Our privacy policy prohibits us from discussing the specific details surrounding this issue. Please be assured that any policy violation will be resolved according to the AllAdvantage.com Membership Agreement, which is very strict regarding inappropriate behavior. Should you encounter any other such policy violations, please do not hesitate to report them at <http://www.alladvantage.com/spamreportform.asp> .

Regards,
John
Community Protection Group

Avatar billede fico Nybegynder
13. april 2000 - 21:26 #17
LARSEN Sengetøjslager.....Hvorfor have noget LORTEbanner kørende i bunden når man kan få fast pris hos CC ?
SPADE ! ! ! ! ! !
MVH
Fico
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. marts 2001 - 23:35 #18
Nu er AAV lukket/slukket/gået neden om og hjem/konkurs så du må godt lukke spørsmålet!?!