Avatar billede z_master Nybegynder
29. november 2001 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FP4AUTL.dll og XP (Er Frontpage spørgsmål)

Jeg har Frontpage 2000 liggende, som har virket på en windows 98 maskine. Nu er maskinen blevet opgraderet og istedet er Windows XP blevet installeret, hvilket har givet en MASSE nye problemer.
Et af dem er at Frontpage 2000 ikke virker. Frontpage 2000 er blevet installeret og når programmet prøves at startes, så kommer fejlen :
\'Cannot load \"fp4Autl.dll\"\'

Så nu kommer det sjove. Har Microsoft lavet det sådan at man skal KØBE frontpage XP for at få frontpage igen eller er der en løsning på problemet.. Jeg har kigget på Microsoft.com og ledt der, men intet fundet, som hjalp. Det bedste jeg kunne finde var.

http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;q237426

Men den har jeg prøvet.. Den siger bare at man skal installere hele lortet, hvilket er gjort. Jeg har prøvet at opgradere frontpage 2000, men links vil være meget velkomment til opdateringer. Helst direkte da Microsofts\'s HP er lidt af noget Myldrebæ at søge rundt på.
Men et link eller et svar på hvordan problemet løses er det mest ønskede. og points bliver givet derefter.
Avatar billede proboss Nybegynder
29. november 2001 - 23:06 #1
Hvis du skal hav e FrontPage til at virker skal du have Office xp med FrontPage eller tror jeg ikke du for det til at virker

//proboss
Avatar billede proboss Nybegynder
29. november 2001 - 23:08 #2
Du kan hente en trail her
http://www.microsoft.com/frontpage/evaluation/trial.htm

//proboss
Avatar billede z_master Nybegynder
30. november 2001 - 09:18 #3
Jow, men jeg synes ikke det er særlig smart at man skal købe en hel ny kopi, når ens Frontpage 2000 kun er ½ år gammel.. MAX. Det er ikke for sjovt at man går ud og køber dem til rimelig mange penge ;)
Jeg holder den lige åbent i et par dage.. Jeg skal ud og rejse i weekenden.. Kommer igen på søndag og ser på svarende og svarer :)
Avatar billede z_master Nybegynder
30. december 2001 - 01:22 #4
Der er ikke fundet en løsning til problemet og jeg mener ikke at nogle af svarende er fyldest gørende nok.
Avatar billede z_master Nybegynder
30. december 2001 - 01:22 #5
Derfor lukkes denne