Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:35 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Driver til ASUS V7700 Deluxe

Som overskrifter tyder på, søger jeg driver til mit graffikkort, et ASUS V7700 Deluxe, lige nå står det som et Nivida og det er jo ikke helt lige frem det samme :)

Håber der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. november 2001 - 21:36 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:38 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:39 #3
php_newbie> dit kort er understøttet af winxp - med korrekte drivere, der ikke får winxp til at gå ned :)
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:39 #4
Hmmm hvorfor en skal jeg hente det er ikke et nvidia med et ASUS stadigvæk, kan de godt bruges ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:39 #5
så det er ikke nødvendigt at hente nogle nye :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:40 #6
ja de kan bruges, men winxp bliver sikkert ustabilt af dem.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. november 2001 - 21:40 #7
php => Asus er navnet på Producenten.. GPU\'en er lavet at Nvidia.. så du skal have en nVidia driver
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:42 #8
john_stigers> Når jeg sætter min driver cd i, står der

Can\'t create driver service

:(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. november 2001 - 21:43 #9
php => jeg vil foreslå at du henter de nyeste driver til dit kort.. (se mit link)
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:44 #10
rkhdk> He he, hvad ved jeg, ok det var jeg ikke klar over.
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:48 #11
rkhdk> hvilken en af filerne skal jeg hente fra dit link ?
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:48 #12
Jeg har selv samme kort og jeg kan kun anbefale du bruger den nye detonator xp fra Nvidia da Asus endnu ikke har en driver der fungere helt korrekt til XP.
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:51 #13
bullwinkel> Det er nok bare mig som er dum til at finde rundt på de link i skriver men hvor skal man trykke for at downloade den ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. november 2001 - 21:51 #14
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:56 #15
php newbie> Du skal trykke oppe i toppen ude til venstre på det styre system du bruger.
Tænk ikke på den der hedder Windows xp 64 bit det er ikke til dit kort.
Herefter trykker du der hvor der står Windows 2000/XP ude til venstre.
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 21:57 #16
rkhdk> Prøver den lige.

Jeg er inde på en side for at hente drivere skal jeg gå ind under:

Windows XP/2000
Windows XP 64 BIT

hvor vil jeg finde den mest optimale driver ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:58 #17
php_newbie> prøv at læs min 1. kommentar - det er direkte downloadlink fra nvidia.com
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
29. november 2001 - 22:10 #18
Jeg har et V7700Pro Deluxe 64MB og WinXP. Jeg kører med nVidia\'s driver. Asus\' driver får ganske enkelt min comp til at gå ned.
Jeg har sågar prøvet en Asus WinXP driver fra TweakUp.dk, men med samme resultat.
TweakUp.dk driveren står godtnok som en XP kompatibel, men det er tilsyneladende ikke tilfældet.
Prøv at vente, til Asus udgiver en final driver til XP.
Avatar billede php_newbie Nybegynder
29. november 2001 - 22:26 #19
Ja jeg tror jeg følger brosnjikov
Tak for hjælpen alle sammen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 22:45 #20
Velbekomme :)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
30. november 2001 - 06:14 #21
Takker :o)
Og må vi håbe, Asus udgiver en ordentlig driver inden længe!
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
09. maj 2002 - 12:42 #22
I tilfælde af at der er nogen, der stadig abonnerer på dette SPM: Der er kommet nogle TechnoGarb drivere på TweakUp.dk - ASUS drivere, der fungerer under XP... Jeg kørere med dem - og de VIRKER! Også med 3D-briller og det hele...