Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 20:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

DHTML - JAVA - Dropdown menu?

Nogen der ved hvor jeg kan finde nice DHTML el. JAVA dropdown menuer?? Jeg har søgt en DEL på nettet men ikke fundet noget fede... :)
Avatar billede bbs Nybegynder
29. november 2001 - 20:55 #1
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=195
Bare en simpel ;)

Du kan evt. kigge på www.Viewsource.dk, der er en masse gode!
Avatar billede nute Nybegynder
29. november 2001 - 20:56 #2
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 20:59 #3
http://dhtmlcentral.com/coolmenus/examples/  kan ikke køre på Opera browser.. :/
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 21:00 #4
Det skal være noget som ligner det her: www.pixeling.dk/test

???? findes det ikke?
Avatar billede gpa Nybegynder
29. november 2001 - 21:01 #5
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 21:03 #6
Aaarg ja.. *G* der jhar jeg os været! :/ ja jeg ved sku godt det ik er lige til.. derfor henvender jeg mig osse her! :)
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 21:03 #7
Aaarg ja.. *G* der jhar jeg os været! :/ ja jeg ved sku godt det ik er lige til.. derfor henvender jeg mig osse her! :)
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 21:03 #8
hov
Avatar billede nute Nybegynder
29. november 2001 - 21:07 #9
Opera har så mange grove feil i implementasjonen av Javascript, så å lete etter noe som vilkelig er gjennomtestet i Opera, er som å lete etter en nål i høystakken...

coolmenus ansees som noen av de beste menuer på web...hvis du har høyere krav enn de kan tilfredstille, så må du gjerne vurdere å lære deg banalitetene innenfor scripting og skrive den selv ?!
Avatar billede gpa Nybegynder
29. november 2001 - 21:09 #10
Hvorfor afviser du vores svar - de matcher din forespørgsel....
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 21:12 #11
Aaahh sorry... jeg godtager den nu! :) jeg er bare lidt ny her! eheh *G* Hvordan gør jeg det nu?
Avatar billede nute Nybegynder
29. november 2001 - 21:13 #12
du velger hvem du vil gi poeng ved å klikke på dem, og klikker aksepter
Avatar billede source_unknown Nybegynder
29. november 2001 - 21:16 #13
Sådan! :) men du har sku nok ret.. det var bare en idiot som sagde blah blah Opera browser kunne c alt og at det var et dårligt script!..

men det vi har brugt her: www.pixeling.dk/test er osse fra: http://dhtmlcentral.com/coolmenus/examples/ og det er sjku en fed en! så den tror jeg bare jeg holder på! :) ha det bedst!