Avatar billede yezper Nybegynder
25. marts 2000 - 23:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webbaseret e-mail system

Vi er pt. ved at planlægge en gratis e-mail service á la Hotmail.
Er der nogen, der kender til en applikation (skal kunne køre på unix), der kan gøre dette muligt, eller skal man ud og have specialprogrammeret et sådant?
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. marts 2000 - 01:22 #1
Er der ikke nok på markedet ?

Jeg vil anbefale i anskaffer en god pop3 mailserver, således jeres brugere både kan anvende kommercielle programmer (Outlook et al.) samt selv lave noget server-side programmering der online "sikkert" kan vise indholdet.

Der er mange sikkerhedshuller i skal være opmærksomme på. Hvis i gør det her, så gør det ordentligt. Ikke et eller andet halvblods eksempel, der lynhurtigt kan blive lagt ned af hackere m.v.
Avatar billede mora Nybegynder
26. marts 2000 - 13:18 #2
Jeg syndes i skulle lave en IMAP web-mail system, som kan bruges, helst uden reklamer i mailen, og med mulighed for forward, samt OE etc.
Avatar billede yezper Nybegynder
26. marts 2000 - 18:42 #3
Der skal IKKE være mulighed for at bruge POP3 (som det ser ud nu), og jeg har ikke været i stand til at finde et standardprogrammel, der kan klare jobbet. Er der virkelig ingen, der kender til et sådant script til Unix?
Avatar billede engberg Juniormester
27. marts 2000 - 16:40 #4
Avatar billede yezper Nybegynder
27. marts 2000 - 19:40 #5
Vi skal bruge et system, vi kan installere på vore egne servere med load balancing, etc.
Avatar billede pela Nybegynder
09. april 2000 - 14:47 #6
Jeg vil helt klart anbefale Software.com´s Post.Office med WebEdge oven på hvis penge ikke er noget problem.

Se www.software.com
Avatar billede yezper Nybegynder
09. april 2000 - 15:10 #7
Det ser ud til, at man selv skal få udviklet et system personligt... Øv! Det bliver dyrt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2000 - 17:11 #8
Jo det kan man godt sige.. har du fået lavet dig et system?
Avatar billede yezper Nybegynder
30. maj 2000 - 00:20 #9
Nej, ikke endnu. Men jeg har fundet et system til USD 450 på http://www.grossamer-threads.com, som ser rimeligt godt ud.
Avatar billede yezper Nybegynder
14. februar 2001 - 17:51 #10
Jeg lukker