Avatar billede flashit Nybegynder
25. marts 2000 - 23:29 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Hvad syntes i

Hej Eksperter.

Jeg siger mange tak for alle de gode forslag / kretik mm. jeg fik sidst.

Jeg har nu fået lavet siden "færdig", hvad syntes i.

http://www.flash-it.dk

TAK
Avatar billede douglas Nybegynder
25. marts 2000 - 23:35 #1
Hvor kommer Flash-it til udtryk på siden, jeg kan ihvertfald ikke lokalisere noget jeg forbinder med "flash"?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2000 - 23:54 #2
Design: Nydeligt, smart fundet på, men det flasher ikke ret meget.Måske lidt mørkt i farvenre men de står godt sammen.

Navigation: Rimelig kvik. Dog ikke din ene reference, det er vist JAVA slow <;o)

Formål: Siden gør sin præsentation helt fin.

Slutbemærkning: Hvis du kan lave et lige så godt stykke arbejde for dine kunder, så kan de være yderst tilfreds med dig. Juster lige din reference. Det er så træls at sidde og vente på en navigationmenu.

Karakter: 10 på 13

Avatar billede flashit Nybegynder
25. marts 2000 - 23:57 #3
gouglas

Det er korekt at der ikke er noget flash på siden, men det er på vej.
jeg har bare meget travlt med at få lavet kundernes sider færdige.

Det er selvfølig meningen at der skal være en side lavet i flash.

Men nu var det nu mere siden som helhed jeg ville have kritiseret og ikke "bare" navnet på siden.

TAK :-)
Avatar billede douglas Nybegynder
26. marts 2000 - 03:11 #4
Mit navn staves "DOUGLAS", tak!
Avatar billede flashit Nybegynder
26. marts 2000 - 07:50 #5
Undskyld DOUGLAS!!
Skal aldrig ske igen.

Har du ellers en mening om min side?
Avatar billede fico Nybegynder
26. marts 2000 - 15:48 #6
Siden er lige fed som sidst du satte den til webvudering.
Og så har du ind da fjerne de møg irreterene kugler rundt om musen.
10@13.
Avatar billede douglas Nybegynder
26. marts 2000 - 17:45 #7
Jeg har egentligt ikke så meget at sige. Men det er godt nok lang tid siden jeg har set en side, med så speciel/flot grafik, som er meget hurtig at hente.
Der er lige det med Flash-IT som måske ikke er den fedeste præsentation af et firma, hvis denne - altså præsentationen ikke indeholder Flash.

Jeg er enig med fico 10@13
Avatar billede dar Nybegynder
28. marts 2000 - 17:20 #8
Ja, siden lever ikke helt op til sit navn fordi den lig'som mangler flash'en.
Men jeg kan ikke helt følge jer i de 10@13. Jeg synes generelt at java-spplets er grimme, og bør da slet ikke bruges som menu. Menu'en kunne også laves meget bedre og pænere med almindeligt javascript.
Derfor vil jeg holde mig til 9@13 og den fås ikke højere før menu'en skiftes ud eller der sker noget drastisk.
Avatar billede flashit Nybegynder
28. marts 2000 - 20:20 #9
Java-applet
Hvor ser du den.????
Avatar billede fico Nybegynder
28. marts 2000 - 21:26 #10
Rosse >> Tit og Lyt.....DER ER INGEN JABASKRIPT DAS BIST FLASH.
Avatar billede dar Nybegynder
28. marts 2000 - 22:16 #11
fico>> øh? jaja... deeet skal da nok passe...

flashit>> Sorry - jeg kikkede bare lidt hurtigt på siden og syntes det lignede en applet - beklager meget :-*
Avatar billede rakj Nybegynder
31. marts 2000 - 11:34 #12
Pæn side. Lidt konstruktiv kritik.
1) Flash-IT i højre hjørne, skrifttypen passer ikke sammen med det resterende layout.
2) Nav, adresse (samt et kontaktnummer) på startsiden gør dig mere troværdig.
3) De store start bogstaver i teksten falder lidt ved siden af resten af teksten.
Men en grafisk pæn og seriøs side.
Mv. Rakj
Avatar billede flashit Nybegynder
31. marts 2000 - 23:46 #13
Tak skal i have!!