Avatar billede tarzenlarsen Nybegynder
29. november 2001 - 15:56 Der er 10 kommentarer

Skærm går ud

Jeg har en 19\" TVM skærm på et Geforce 2 MX, jeg kører i XP. Det har kørt godt i lang tid, men for nylig, efter at have brugt skærmen på andre computere, slukker skærmen ved opstart i Windows. Jeg kan sagtens se opstarten i DOS og også Windows-logoet, men når den skal ind i selve Windows går den kold.
Den eneste måde jeg kan \"se\" min comp. på er ved at køre VGA Safe Mode.
Det skal lige siges at der er ikke noget galt med skærmen, da den virker fint på de andre computere.
Hvad gør jeg?
Avatar billede ducks Nybegynder
29. november 2001 - 15:57 #1
Har den virket på din com med det grafikkort du bruger nu?
29. november 2001 - 16:03 #2
KOntroller din skærm opsætning i safemode. sæt den tilat køre noget langsomt - eg. 600X800 og se nu om det virker uden safe mode.

det er helt sikkert at dit grafik kort gør noget din skærm ikke vil være med til
Avatar billede tarzenlarsen Nybegynder
29. november 2001 - 16:04 #3
Ja ja både skærm og grafikkort virker. Jeg sider ved en anden comp. nu men med min egen skærm.
Avatar billede tarzenlarsen Nybegynder
29. november 2001 - 16:09 #4
Men Safe Mode og Normal er to uafhængige opstart(s) ik? Hvis jeg ændrer noget i VGA (som kører 8 bit 640*480) slukker den også.
Avatar billede peet-49 Novice
29. november 2001 - 20:07 #5
Gå i enhåndshåndtering: fjern skærm og skærmkort. Genstart, så installeres det på ny.
Avatar billede tarzenlarsen Nybegynder
29. november 2001 - 22:53 #6
Tak peet49, for et kontant svar (som virkede!)
Avatar billede peet-49 Novice
29. november 2001 - 23:16 #7
Til tarzanlarsen: Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede sila Nybegynder
30. november 2001 - 14:54 #8
Prøv at tjekke at dit garfik kort sidder som det skal!! Inde i din comp.
Avatar billede tarzenlarsen Nybegynder
30. november 2001 - 19:44 #9
Hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Avatar billede peet-49 Novice
30. november 2001 - 21:30 #10
Da du har accepteret mit: Gå i dine instillinger på spørgsmålet og accepter svar fra peet49