Avatar billede vittoriani Nybegynder
29. november 2001 - 14:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af Servlet Engine

Hvilken Servlet Engine er den mest stabile og sikre, pris er underordnet.
Avatar billede disky Nybegynder
29. november 2001 - 14:59 #1
Jeg har brugt Resin fra www.caucho.com med stor success.

Ellers er der Oracle 9ias som også er hamrende god (og meget dyr)

Men glem alt om tomcat den er langsom, dårligt, besværlig og fuld af fejl
Avatar billede wizzcat Nybegynder
29. november 2001 - 21:46 #2
Jeg vil nu vove mig til at anbefale tomcat, den er særedels stabil og den kan sagtens konfigureres til at køre hurtigt, (den er trods alt open source).
Jeg talte forleden med en fra en projekt der netop nrugte tomcat og hvor de havde øget ydelsen 40% ved at slå den automatiske kontrol af om der er nye versioner af classer fra. så ,man må jo se på hvad man skal bruge og slå resten fra.

Når det er sagt så vil jeg anbefale WebLogic fra BEA, der er nok den bedste på markedet, og det kommmer man også til at betale for. ca. 150.000 for en alm udgave uden cluster understøttelse mv.
Avatar billede disky Nybegynder
30. november 2001 - 09:52 #3
tomcat er selv med +40% langsom i forhold til.

At den er open source er ikke den mindste fordel.

De skriver selv at hastighed ikke er en prioritet, men at de vil implementere det hele.

hvorimod kommercilelle firmaer har hastighed og komplet implementation som prioriteter.