Avatar billede lazer2 Nybegynder
29. november 2001 - 12:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Genstart af PC med laveste skærm opløsning

Hej.
Hvordan genstarter jeg PC\'en i laveste skærmopløsning, uden at bruge Fejlsikret tilstand
Jeg har fået startet PC\'en i en opløsning der er for høj til at min skærm kan vise den.
Avatar billede hojben Novice
29. november 2001 - 12:45 #1
uden at vie hvilket OS du har så vil jeg påstå at du ikke kan klare det uden fejlsikret tilstand
Avatar billede hojben Novice
29. november 2001 - 12:45 #2
vide even
Avatar billede lazer2 Nybegynder
29. november 2001 - 12:51 #3
Det er Win 2000.
Det hjælper ikke at ændre opløsningen i Fejlsikret tilstand, den \"glemmer\" det i Normal tilstand.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. november 2001 - 12:56 #4
Start i VGA mode!
Afinstaller de nuværende drivere, genstart og installer nye drivere!
Avatar billede lazer2 Nybegynder
29. november 2001 - 12:59 #5
Hvordan starter jeg i VGA mode?
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. november 2001 - 13:18 #6
Når den kommer til det sted i starten hvor du kan vælge fejlsikker tilstand, der er også et punkt der hedder VGA-mode!
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
29. november 2001 - 13:55 #7
Hvorfor kan du ikke genstarte i fejlsikret, og så sætte opløsningen til den du gerne vil have og så genstarte igen.
Det har jeg da gjort flere gange.

Jeg kan ikke helt forstå at den kan glemme det.

Nå men held og lykke.

MVH
Avatar billede lazer2 Nybegynder
29. november 2001 - 14:48 #8
Det hjalp med at genstarte i VGA. Det var min bror jeg hjalp over telefonen, så det var ikke helt let. Tak for hjælpen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. november 2001 - 14:57 #9
Takker for point!
Sæt dem til max 60 point næste gang - det er for et svært spørgsmål ;o)

www.fotx.net/retaxes