Avatar billede naesager Nybegynder
25. marts 2000 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Express

hej jeg har haft en anden computer og skulle havde flyttet mine mails fra den til min nye mail kasse, dette gjorde jeg ved at makere alle sammen og så sende dem i en mail til mig selv, nu er det bare at når jeg har hentet den og skal fordele div mails i div mapper så skal jeg flytte dem enkeltvis altsaa til den mappe som de skal ligge i, er der ikke en måde hvor jeg kan gemme attachmentet så alle de 150 emails bliver lagt i min inbox  please help

Avatar billede xander Nybegynder
25. marts 2000 - 18:41 #1
gem dem på diskette ved at exportere dem i outlook express! (menuen filer)
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 20:30 #2
150 mails med attachments kan ikke være på en diskette. Du bliver nød til at importere over netværk, eller skrive ud på en CD/DVD.
Avatar billede anthony Nybegynder
12. april 2000 - 18:45 #3
Kopier mappen C:\WINDOWS\APPLICATION DATA\C:\WINDOWS\Application Data\Identities\et-eller andet langt nummer\Microsoft\Outlook Express
Derefter kan du bare kopiere mappen ind over den nye mappe som Outlook opretter, derefter har du alt din post igen.
(problemer kan opstå hvis du har installeret nyere Outlook, så kan du bare bruge import funtionen i outlook)
filer - importer - meddelelser - osv.
Avatar billede anthony Nybegynder
12. april 2000 - 23:04 #4
Ups jeg kan se at jeg lavede en lille fejl.
Vi prøver igen:
C:\WINDOWS\Application Data\Identities\et-eller andet langt nummer\Microsoft\Outlook Express