Avatar billede codeclapper Nybegynder
29. november 2001 - 02:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke genstarte.

Hmn. jeg har installeret et program som kræver at computeren genstarten korrekt. men problemt er at den logger ud af windows og så bliver det bare til sort skærm.

Kan man ikke få en patch eller et program der kan rette denne latterlige fejl i windows ?
Avatar billede Beach Mester
29. november 2001 - 02:17 #1
Hvad er det du har installeret?
Avatar billede codeclapper Nybegynder
29. november 2001 - 02:20 #2
en masse... den har gjort det i lang tid.. det er ikke det program som jeg lige har installeret som skaber problemer..

Jeg vil bare gerne ha min computer til at kunne genstarte normalt igen!
Avatar billede Beach Mester
29. november 2001 - 02:26 #3
Jeps, men der må have været et eller andet program som du har installeret so har skabt problemerne. Hvornår opstod problemet? Hvilket program installerede du hvorefter problemet opstod?

Problemet med windows er jo, at jo mere der bliver fyldt på, jo langsommere bliver dir styresystem. Mange installationer og mange programmer gør også windows meget ustabil så derfor kræver det at man har lidt styr på hvad men installere og hvad man har af programmer som ikke kræver noget af windows. Godt nok en lang smøre men... For at løse problemet skal jeg bruge alle de oplysninger som der er tingænglige da windows ikke sådan bare lader sig tæmme ved at men siger øv til den:-)
Avatar billede codeclapper Nybegynder
29. november 2001 - 02:30 #4
Jammen jeg har installeret så mange programmer efter jeg lige har geninstalleret min computer så jeg ved overhovedt ikke hvad det kan værre der laver sådan nogle problemer.

Jeg savner bare en patch....
Avatar billede Beach Mester
29. november 2001 - 02:37 #5
Der findes ingen patch der får windows til at køre, det er systemet alt for komplekst til.
Så mit forslag er at starte helt forefra igen med at installere windows, drivere til lyd net og skærm. Når det køre stabilt så begynder du at smide programmer ind en af gangen. Når du har set at programmet virker og køre stabilt tager du en backup (er indbygget i windows) og installere det næste program osv. osv. osv.
Det er umuligt at rette en fejl i windows efter at du har installeret måske 100 programmer da det kan være både et eller flere af dine programmer der laver ged i systemet!
Så hvis du ikke kan oplyse mig om hvornår og hvordan problemet er opstået så er der ikke ret mange andre veje end at starte fra bunden igen!

//Beach
Avatar billede runelf Nybegynder
29. november 2001 - 02:39 #6
Find den på Windows Update i start menuen, de der finder den selv alle de opgraderinger og patches du skal bruge
Avatar billede codeclapper Nybegynder
29. november 2001 - 02:41 #7
RUNELF >> Sådan en har jeg ik.... Den slette jeg da samme dag som den blev installeret!!!
Avatar billede codeclapper Nybegynder
29. november 2001 - 03:02 #8
/hmmn
Avatar billede Beach Mester
29. november 2001 - 03:06 #9
Vil det sige at det vi har skrevet for at hjælpe dig er du lige glad med eller.....?
Avatar billede Beach Mester
29. november 2001 - 03:08 #10
Jeg er da skide glad for at bruge nogle minutter på at hjælpe dig med et problem. Skriver oven i købet hvad der er problemet men.... Var det bare fordi du ikke kunne bruge svaret eller er det fordi du selv har fundet løsningen?

//Beach
Avatar billede codeclapper Nybegynder
29. november 2001 - 03:11 #11
jeg kunne ikke bruge det til noget... det hjalp ikke... men tjek lige et af de nye Spgm. \"regedit\" det var det jeg skulle bruge det til.
Avatar billede Beach Mester
29. november 2001 - 03:14 #12
Det kunne da være fedt for dem der har brugt tid på dig, at vide!
Avatar billede mr.gamma Nybegynder
05. december 2001 - 20:15 #13
prøv at formater din computer og installer ALT om