Avatar billede mh28 Nybegynder
29. november 2001 - 01:12 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Et godt \"Skydespil\"

Jeg ved det lyder meget dumt, men jeg vil gerne have et \"Skydespil\" der ligner \"Rainbow six og Counterstrike lidt\" Et spil hvor der meget at skyde på, og til tider snige sig rundt

PS: Jeg er ligeglad med hvor gammel spillet er, bare ikke tidliger end 1999
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 01:15 #1
hva med return to castle wolfenstein :)
Avatar billede mh28 Nybegynder
29. november 2001 - 01:24 #2
Nej, ikke lige sådan et, det har jeg prøvet det syntes jeg ikke så meget om !!!! Jeg glemte hvis at skrive at det gerne må være et spil med masser af våben, og mulighed for multiplayer.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
29. november 2001 - 01:40 #3
Swat3 !
Avatar billede krofar Nybegynder
29. november 2001 - 01:41 #4
Jeg ved ikke om du med Counterstrike også omfatter Half-Life, ellers er det vel det der kommer nærmest din beskrivelse.............
Avatar billede dzign Nybegynder
29. november 2001 - 01:50 #5
Prøv Red Faction
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
29. november 2001 - 02:03 #6
Prøv med Ghost Recon, det er en slags opfølger til Rainbow six, der bærer også Tom Clancy\'s Navn.

Der er også lige udkommet en ny udvidelses pakke til Rogue Spear der hedder Black Thorn.

Derudover kan jeg Nævne Delta Force spillene.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
29. november 2001 - 02:05 #7
Hov forresten.
No One Lives Forever er et rigtigt fedt spil.
Det falder lidt uden for RS/CS genren men det har da sniger/ skyd en masse fjender elementer i sig. Det er også sjovt, og det tager også et pænt stykke tid at gennemføre, en ting der mangler i mange nye spil.

- Rod
Avatar billede runelf Nybegynder
29. november 2001 - 02:43 #8
NEJ NEJ NEJ!

Det helt rigtige spil du mangler er Operation Flashpoint!
Anskaf det og du er frelst!
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. november 2001 - 07:22 #9
Swat 3 <-- som Ron siger, det styrer for vildt. Kanon spil :o)
Har ikke prøvet Operation Flashpoint, men er blevet det anbefalet.
Avatar billede madduck Nybegynder
29. november 2001 - 08:32 #10
Ja, så er der CODENAME 47- Hitman!!! Det er jo toppen!
Avatar billede madduck Nybegynder
29. november 2001 - 08:33 #11
Multiplayer, tror jeg ikke...
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
29. november 2001 - 09:19 #12
Madduck> Hitman stinker, det er i modsætning til hvad det burde være ikke en skid realistisk, og man kan ikke gemme inde i missionerne hvilket man burde kunne gøre da det er stort set umuligt at gennemføre dem i første hug, og pisseirriterende at skulle igang anden gang.

- Rod
Avatar billede madduck Nybegynder
29. november 2001 - 11:39 #13
At man ikke man kan gemme er nedtur, okay...
Avatar billede mh28 Nybegynder
29. november 2001 - 17:17 #14
Hvad er Delta force, er det et fedt spil ???

Og en ting jeg har flashpoint, og jeg har også gemmemført det, og ja det er et \"RIGTIG\" fedt spil.
Avatar billede mh28 Nybegynder
29. november 2001 - 17:18 #15
Og red faction er for \"Urealistisk\" hvis jeg må sige sådan. Men ellers er det da meget sjovt.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
29. november 2001 - 18:26 #16
Delta force er, et spil hvor du sjovt nok er med i Delta Force, dvs du er med i special tropperne og kan rende rundt og skyde terrorister og andet godtfolk, med missioner oveni. Lidt ligesom Rogue forskellen er bare at det er militær istedet for antiterror, dvs. frie landskaber i stedet for byer. Jeg har ikke rigtigt spillet 2\'eren og 3\'eren, men det første var rimeligt fedt. Men hvis du synes ideen om det lyder fed nok, så kan det være at du skal tjekke Ghost recon som jeg også nævnte, der jo sådan set er en slags opfølger til Rogue Spear, og så ellers på samme måde som DeltA Force.

- Rod
Avatar billede mh28 Nybegynder
30. december 2001 - 00:55 #17
Hvis \"phunkypopcorn\" havde givet et svar og ikke en kommentar så havde han fået point, for jeg har lige fået den fulde Verition af \"Return to castle wolfenstein\" Og det er meget fedt.

Men tak for hjælpen ALLESAMMEN