Avatar billede martin100 Nybegynder
25. marts 2000 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hva´ siger i til dette ?

Hva´ synes i om denne side ?

www.2mwebdesign.dk

Siden er stadig under opbygning, men jeg håber jeg vil få lidt kritik....
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. marts 2000 - 15:23 #1
Standard layout - brug af samme "linierede" design som mange andre - desværre intet unikt.

Du "sniffer" skærmoplysning og redirecter, således du blokerer "back" knappen ;( uproffessionelt.

Lav noget nyt - Lav noget fedt og scor kassen... Dine kunder skal kunne se at du er bedre end de andre... ikke ?
Avatar billede koep Nybegynder
25. marts 2000 - 15:33 #2
Hvorfor vælger du ikke en anden partner til webhotel end dandomain.
Vælg f.eks. http://www.tknet.dk/ de har en god reseller løsning bare skriv dem en mail.

Jeg synes ærlig talt at dit design er flot men drop din opløsningsdirector, bare lav siden så den passer til 800*600
Avatar billede martin100 Nybegynder
25. marts 2000 - 16:12 #3
det er jo rigtigt at man blokerer "back knappen" men jeg synes man skal ind på den side din opløsning passer til.
Kan man ikke lave en "java back history ? "
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. marts 2000 - 16:18 #4
check www.ljweb.com... Jeg kører frames og loader min "snoop" i en "hidden" frame... således du altid kan bruge back knappen
Avatar billede roslev Nybegynder
25. marts 2000 - 16:36 #5
Lav "2M Webdesign" i toppen af siden om til et GIF-billede, hvis folk ikke har font-smoothing på ser det ikke godt ud.
Hvorfor er logoet så grumset? Billeder af dem type vil helt sikker være pænere med GIF-komprimering, og sikkert fylde mindre, end JPG. Counter4all??? Nej vel, ikke på en professionel side.
Basis er godt nok, der mangler bare den sidste fin-justering!
Avatar billede runee Nybegynder
25. marts 2000 - 17:35 #6
Hey...pæn, nydelig og.....Konservativ.
Jeg vil ikke gentage de andre, så jeg tilføjer lidt til listen.....De buede hjørner er lidt for takkede (Jeg ved det er detaljer, men hvis du vil have penge for at lave websider, skal detaljerne være iorden). Hvide hjørner uden om buerne??? det ser ikke pænt ud, at den stribede baggrund brydes der, stiberne burde gå helt ind til hjørnet...Det ligner sjusk, og det vil ingen betale for.
Avatar billede martin100 Nybegynder
25. marts 2000 - 17:50 #7
kan man ikke få et script, der ser hvilken side man kom fra....Så man hele tiden kan komme tilbage???
Avatar billede stigc Nybegynder
25. marts 2000 - 20:13 #8
roslev>> Hvor sættes fontsmoothing til henne?