Avatar billede nikolan Nybegynder
28. november 2001 - 21:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Små nisser på skærmen??

Jeg har set nogen have små nisser løbende rundt på skærmen. Er der nogen der ved hvor man kan finde dem på nettet.
Avatar billede manon Nybegynder
28. november 2001 - 21:34 #1
prøv dette link - måske finder du svaret her http://www.mushroom.dk/svampe/reports.htm *GG*
Avatar billede manon Nybegynder
28. november 2001 - 21:36 #2
hvis du skiver linket til det sted hvor du har set det, kan vi fortælle dig om det er et program eller bare en animeret baggrund på en webside eller evt. en flash side.
Avatar billede ole4 Nybegynder
28. november 2001 - 21:48 #3
Tror du ikke at du har drukke lidt for meget lille mand...! Du skal passe lidt på de små grønne, sårn når man ser små mand løbe rundt på skærmen...! Det ender jo med at du sidder nede i busskuret sammen med alle de andre røder...! Så mangler du bare en knallert 45, hmmm eller det har du sikkert allerede...! hehe...!
Avatar billede jefa Nybegynder
28. november 2001 - 22:38 #4
Avatar billede atila Nybegynder
28. november 2001 - 22:45 #5
Giv en adr.sa sender jeg nisserne.
Avatar billede nikolan Nybegynder
30. november 2001 - 19:37 #6
Den skulle være god nok, de findes altså et eller andet sted!!
Avatar billede holy-shit Nybegynder
30. november 2001 - 19:38 #7
Jeg har engang hørt om en der har rotter på loftet ;o)  Men nisser på skærmen hmmmmmmm..
Avatar billede atila Nybegynder
01. december 2001 - 02:10 #8
Nilolan> Jeps, den findes. Den er på 980kb.
Avatar billede atila Nybegynder
21. december 2001 - 00:31 #9