Avatar billede nosferatuc Nybegynder
28. november 2001 - 17:35 Der er 7 kommentarer

Kvalitets DivX Film Skipper !!!

HeY !! Jeg har et problem, mine DivX film Skipper SQ !!! Når jeg starter den sidder billedet fast i 2 sek og lyden kører videre.. plz help

Min Spand: (Til låns.. min egen er på værksted *s*)

500 Mhz K6-2
Riva TNT 2 Model 64 Grafikkort
GA-5AX Motherboard
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
28. november 2001 - 18:33 #1
Problemet er en fejl i kodningen af filmen. Det kaldes for frozen frames, og de kan fjernes med et program der hedder avi-defreezer.
Finder lige et link

-  Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
28. november 2001 - 18:36 #2
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
28. november 2001 - 23:36 #3
Er du sikker ??? Nu taler jeg af erfaring... Ca. 20 af mine DivX film er der så god Kvali på og der Skipper de... Er du sikker på at det ikke kunne være los CPU ?? Den er joh totalt skoddet...
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
28. november 2001 - 23:42 #4
Nu går Filmen bare langsomt og lyden fræser derud af !!! Uden billedet...
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
29. november 2001 - 00:28 #5
Efter at du har kørt dem gennem Defreezer?
nej det skulle ikke være et problem, jeg sidder selv med en pIII-450 og den kan fint trække divx. Har du prøvet med det nyeste codec?

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
29. november 2001 - 00:34 #6
By the way, plejer de at gøre det? Hvis de ikke gør, så er det nok ikke frozen Frames, det lyder det bare som. Du kan jo også altid prøve med en anden player.

- Rod
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
29. november 2001 - 13:50 #7
YeP YeP !! Minimum CPU er en 450 Mhz men om en 450 Mhz P3 er bedere end en K6-2 500..... Maybe :=/