Avatar billede mogenshoj Nybegynder
24. marts 2000 - 22:03 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Hva' siger i, gutter?

Hvad syntes i om mit nye site?

http://igaming.cold-ice.com

Jeg tilføjer nyheder + reviews efter den 2. april, hvor jeg kommer hjem fra studietur :)

- Mogenshoj
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2000 - 00:03 #1
Jeg er vild med det meste af designet, men menuen må godt indeholde grafik istedet for almindelig tekst.
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
25. marts 2000 - 20:37 #2
Hvilken slags grafik tænker du på? Bare grafik, hvor der står det, der står med tekst?

Jeg vil heller ikke sætte load-tiden for meget op!

- Mogenshoj
Avatar billede ptvedt Nybegynder
26. marts 2000 - 19:37 #3
Designet holder mål.  Prøv å få litt mer orden over linkene. Se for eksempel på linkene på denne siden http://www.webhulen.nu

Men jeg skjønner ikke helt hva du vil med for eks. jeg var inne på monster truck 2.  Jeg forventet info, men fikk ingen ting, er siden under arbeid??

Avatar billede mogenshoj Nybegynder
26. marts 2000 - 20:09 #4
Det er en søgemaskine!

Hvis der ikke er nogen, der har sat deres link ind i monster truck 2 kategorien, er der ingen links!

- Mogenshoj
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
26. marts 2000 - 20:11 #5
http://www.webhulen.nu er sku' da totalt skod, er er ingen af kategorierne der virker!

- Mogenshoj
Avatar billede bjarte Nybegynder
27. marts 2000 - 23:14 #6
det er fordi den er under oppbygning
Avatar billede dannyqul Nybegynder
30. marts 2000 - 21:21 #7
Det er et flot design men dog lidt stort grafik og det ser ikke så godt ud i 800*600
det kunne godt gøres lidt mindre.
Avatar billede bromer Nybegynder
05. april 2000 - 08:16 #8
Designet holder helt, det må man sige, men jeg ville bruge noget CSS eller bruge en anden font. Det virker ikke så gennemført at alt andet end teksten er flot.

Eller virker siden som den skal. 10@13
Avatar billede intenz Novice
06. april 2000 - 20:48 #9
Hvad mener du med:

"det ser ikke så godt ud i 800*600"

Jeg har netop designet det til 800*600 og opefter.

Det skal jo også være en font alle har! Men jeg vil selvfølgelig prøve nogle andre af.
Avatar billede intenz Novice
06. april 2000 - 20:50 #10
ups, Intenz = mogenshoj

- mogenshoj
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2000 - 13:34 #11
Design: Gamesagtigt ligende er set før. Selve de blå frames virker lidt klodset.

Navigation: Helt i top.
Formål: Ennu en GamesSite til samlingen. Hvor er links til "full games" Hi <;o) Hvad med link til et sted hvor man kan køber spillene?

karakter: 10 @ 13