Avatar billede jimsim Nybegynder
24. marts 2000 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En fejl ved et brev

Når jeg er ved at hente min post, er der en fejl ved en af brevene og Outlook kobler fra...og jeg kan så begynde forfra, men den gør bare det samme igen.
Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede johnc Nybegynder
24. marts 2000 - 22:45 #1
Du skal gå ind på din internetudbyders postserver og slette mailen - da du ikke skriver ret meget, er det svært at komme med uddybende svar, men hos f.eks. TeleDK er det nemt at slette post som spærrer....
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. marts 2000 - 22:53 #2
øhh hvad vil du mere ha' at vide??
Min udbyder er Cybercity (hmmm) men eller ved jeg ikke lige hvad jeg ellers kan fortælle...
Avatar billede johnc Nybegynder
24. marts 2000 - 22:59 #3
Nu bruger jeg ikke Cybercity - men du må kunne finde et sted på deres homepage hvor du kan gå ind i din mailbox på serveren og slette den mail der generer - du vil normalt altid kunne se hvor mange e-mails der ligger til dig - derfor kan du så skønne hvilken der spærrrer og slette den..
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
25. marts 2000 - 16:03 #4
Klik ind på webmail hos cybercity, der kan du slette den mail, som spærrer, du kan også læse den der. For at komme ind skal du kunne dit brugernavn og tilhørende password
Avatar billede jimsim Nybegynder
25. marts 2000 - 17:19 #5
tak for hjælpen...
også til dig johnc, men jeg kunne ikke gi' dig nogle point...såå
Avatar billede johnc Nybegynder
25. marts 2000 - 18:38 #6
Det er OK jimsim - det vigtigste er jo at du kan modtage dine mails igen...