Avatar billede hanghoj Nybegynder
28. november 2001 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler JETADMIN !!!

hej

jeg mangeler Hp jetadmin til win2000, det er fjernet fra hp\'s hjemmeside, erder nogen som ved hvor man kan finde det på nettet ?

ps. Det skal/må ikke være Hp Web Jetadmin !!!

/Hanghoj
Avatar billede hirayz Nybegynder
28. november 2001 - 13:31 #1
er det driver eller hva\'
Avatar billede hanghoj Nybegynder
28. november 2001 - 13:32 #2
Nej det er et stykke software til at konfigurer printserverer med !
Avatar billede tlaursen Nybegynder
28. november 2001 - 13:32 #3
Hvis du har en mailadresse kan jeg sende den til dig.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
28. november 2001 - 13:33 #4
http://www.hp.com/cposupport/networking/support_doc/bpj06765.html

så har du sikkert set at HP selv skriver at de ikke længere udvikler på den og anbefaler HP web jetadmin -> og hvad er der i øvrigt galt med det?

Men jeg kan da sende den til dig i aften, hvis du kaster en mail adresse til sbk@wem.dk
Avatar billede hanghoj Nybegynder
28. november 2001 - 13:33 #5
sh@elsam.com
Avatar billede hojben Novice
28. november 2001 - 13:37 #6
Avatar billede tlaursen Nybegynder
28. november 2001 - 13:38 #7
Er sendt