Avatar billede bossen2k Nybegynder
28. november 2001 - 11:39 Der er 5 kommentarer

Multiselect i et javascrpt træ ??

Hej derude

Har et lille problem, skal bruge en funktion til at åbne flere dokumenter i en indholds frame disse dokumenter vælges fra en træ structur genereret af javascript (Joust fra http://www.ivanpeters.com).

Dette kunne gøres med at holde ctrl tasten nede mens man vælger, og display functionen udføres når ctrl tasten slippes igen.

Er der nogle der har forslag til sådan en function ??
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. november 2001 - 12:53 #1
Prøv at forklare lidt mere.
Det lyder somom du bil pvne flere sider i en indholdsramme på een gang. Og det er ikke muligt. en ramme kan kun indeholde eet html dokument.
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. november 2001 - 12:54 #2
Ups.  bil pvne  ->  vil åbne
Avatar billede bossen2k Nybegynder
28. november 2001 - 13:02 #3
indholdssiden skal kaldes med variabler
f.eks. contents.asp?dok=12345,54321
hvorefter de to dokumenter(12345,54321) vil blive fundet i databasen og displayet
selve kaldet i asp er ikke noget problem det er mere javascripten der er udfordringen, der skal formatere kaldet og selve funktionaliteten i javascript multiselect.
Blev du klogere af det, det ville være fedt hvis du havde en mulig løsning i ærmet
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 17:49 #4
Det er nemt nok at give at kald fra JavaScript til din asp-side, men det sværeste bliver at integrere det i Joust-koden. Faktisk så svært, at jeg ikke har lyst til at kaste mig ud i det!
Men det kan jo være, en anden mere \"Ekspert-agtig\" person end mig vil prøve?
Avatar billede bossen2k Nybegynder
29. november 2001 - 10:18 #5
Jeg ved godt den er lidt langhåret :-)