Avatar billede vmuffen Nybegynder
28. november 2001 - 07:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vmuffen stopper....

Desværre så er tiden ikke til Eksperten mere.
Jeg er godt klar over at i ikke vil græde jeres røv i laser over at jeg stopper, men jeg fandt det rigtigt at sige pænt farvel..

Så pænt farvel til alle.  ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. november 2001 - 07:33 #1
Har du nogensinde lavet et seriøst indlæg?
- Husk at lukke dette spørsmål bagefter.
Avatar billede resten Nybegynder
28. november 2001 - 07:53 #2
Vinke vinke snøft snøft.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
28. november 2001 - 08:10 #3
Du har været her 10 dage ?

Oprettet 3 useriøse spm og besvaret 3.....

Vi er ligeglade ?
Avatar billede vmuffen Nybegynder
28. november 2001 - 08:17 #4
bjarke-b>Du har vist ikke læst på lektien.
Jeg har sku svaret på en hel del spr.
Jeg skriver jo også at i ikke vil græde jeres røv i laser over at jeg stopper.
Det var af ren høflighed at jeg skrev dette indlæg, men det er i måske ikke vandt til herinde..

Jeg har faktisk været her 1 år man har for nylig skiftet brugernavn, men har altså valgt at stoppe helt nu.
Men jeg undskylder da at det åbenbart støder dig at jeg siger pænt farvel..
Så meget for Venligheden herinde..
Avatar billede resten Nybegynder
28. november 2001 - 08:23 #5
Jeg kan med garanti stå inde for vmuffen har været en meget aktiv person her inde på eksperten med et point tal på næsten 11,000 på bare et år under et andet bruger navn.
og ja jeg forstår ham godt han har fået nok prøved at skifte bruger men ak nej han er vokset fra eksperten så det er nok derfor de lidt useriøse sp som jeg selv syntes er skide sjove her når vinden rusker og regnen pisker ned.
og held og lykke med det nye job som IT administator hos Den Danske Bank (man skal gøre det man er bedst til) citat slut.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
28. november 2001 - 08:29 #6
Tjah - vi kan jo ikke holde styr på hvem der opretter nye brugere osv
Avatar billede vmuffen Nybegynder
28. november 2001 - 08:33 #7
Næh det har du ret i, men du skriver at jeg har oprettet 3 useriøse spm Hmm ok det er rigtigt men jeg har da svaret på en hel del mere, og det burde du have tjekket når du skriver det du gør....

Nå men farvel og tak, jeg afmelder mig nu....

Resten>  Takker for din \"støtte\"
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
28. november 2001 - 16:33 #8
farvel vmuffen, har godt nok ikke lagt meget mærke til dig så kan ikke bedømme om du er en \"skidt knægt\", men pænt farvel skal du da have alligevel.

*vinke vinke*

/dex2k
uin#97951788

btw hvad var dit username før?
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. november 2001 - 16:35 #9
Husk også at slette din bruger.
Avatar billede -superman- Nybegynder
28. november 2001 - 16:38 #10
Skrider du endelig? Tak for det.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
28. november 2001 - 19:08 #11
Superman> Gid din røv må klø og dine arme er for korte..

Til alle andre >>>  Jeg takker..

Er afmeldt...
Avatar billede holy-shit Nybegynder
28. november 2001 - 19:17 #12
vmuffen>  Kender dig ikke, men ønsker dig held og lykke....
Avatar billede resten Nybegynder
28. november 2001 - 19:19 #13
vmuffen> *lolf*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2001 - 22:45 #14
buhuuuuuu...... farvel *snøft*