Avatar billede dj_yonnaz Nybegynder
28. november 2001 - 01:20 Der er 67 kommentarer

PUSSYnet

Jeg har lavet en pr0n hjemmeside som er 100%
gratis og 100% uden reklame (indtil videre).

se den på http://pr0n.linkforward.com og
fortæl hvad i synes.

Ham med det mest konstruktive svar
får de 1160 point :P

På forhånd tak
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:27 #1
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:31 #2
Derudover er det nok noget nær det kedeligste jeg længe har set - både designmæssigt og indholdsmæssigt...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:32 #3
lidt for mange point til kategorien..., og iøvrigt ikke særligt meget design at kigge på.....
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:33 #4
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:35 #5
phunky : Beklager - den har jeg ikke strikket sammen endnu. :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:36 #6
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:36 #7
jeg glæder mig til den kommer :)
Der er mange feedback opgaver der hurtigt ka besvares med den :)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:37 #8
Argh! Jeg får da f***ing travlt med at lave sites. :-/
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. november 2001 - 01:37 #9
Der skal fler points til før jeg gider kikke den igennem :-))
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:37 #10
den glæder jeg mig oss til kommer - den skal indeholde et stort billede af mig med en glorie - og ovenover skal der stå GENI
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:38 #11
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:38 #12
jakoba : *ROFL* Hey, her sidder vi andre og prædiker om pointinflation, og så sidder du og spiller hellig!? Kom i gang med det site! ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:38 #13
jakoba : always the joker :)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:39 #14
ej vi(jeg) ødelægger jo mandens tråd :/
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:40 #15
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:41 #16
phunky : Ja, det er godt nok ærgeligt - så bliver han nødt til at oprette en ny... så kan han jo samtidig sætte pointtallet ned! ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:43 #17
n0rmality : nååh ja - så hærg da bare videre :p

hvornår kommer
www.rush.dk/for_sort_og_ingen_indhold.php &
www.rush.dk/enig_med_phunkypopcorn_i_hans_svar.php
op at køre?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:43 #18
n0rmality> desværre det var en tom fil*LOL*
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:44 #19
styg : den virker da fint
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:44 #20
phunky : Når jeg har tid... 29. februar næste år... måske... :)

ztyxx : Øh... nej? Den *har* indhold! ;)
Avatar billede oniel Nybegynder
28. november 2001 - 01:44 #21
Ud over at det er et generelt kedeligt design er der vist også lidt problemer med Copyright på billederne.

(Tænk over at hvis du ingen aftale har om offentliggørelsen, så kan fotograf/model/indehaveren af rettigheder stort set selv bestemme prisen for offentliggørelsen - hvis de opdager din side!)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:48 #22
hehe, indhold er vist så meget sagt :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:49 #23
ztyxx : Hell, der er da ca. ligeså meget som på dj_yonnaz\'s site. :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:51 #24
oki, n0rmailty den må jeg give dig, du har dog ikke valgt det sorte look :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:53 #25
ztyxx : Comin\' up - ej shit, så skal jeg jo til at smide body-tags på osv. :(
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:54 #26
normality : det er sq oss svært - men du må da godt låne frontpage express af mig *LOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:55 #27
Så, all done! :)

phunky : Jeg sidder og remoter min server, så FP er måske lige i overkanten. :)
På den anden side - det kan være jeg så kan slippe for noget af min slamkode? Hmm...
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:56 #28
Fede sider som f.eks:
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/
http://rasputin.de/CF/Jugend/ &
http://www.sonny.dk/ (du ved de irriterende dansebørn sonny og janne)
er lavet med det :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:57 #29
n0rmality> kan du ikke lave et spm i Job/Opgaver:Freelance og få et par stykker til at hjælpe dig så, det kan du sikkert få for ca.
2-3.000 point ;-)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 01:57 #30
den er blevet flot nu :)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 01:59 #31
Hey, nu er den også \"mere i øjet\". :)

phunky : Allans side er en klassiker - kunne genkende den udfra linket! ;)

ztyxx : Jamen... så mange point har jeg ikke. :( OMG, hvorfor afmeldte jeg dog min anden bruger. :(
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:00 #32
jeg samler på links til den første ejnar uddeling - så hvis i har nogle rædsler så smid den da lige :) - på en eller anden måde er sonny sq klart den værste - seriøst det er deres officielle website *LOL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 02:03 #33
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:04 #34
Ej, SCHEISSE! (som min søster ville have sagt) hvor er jeg dog så kreativ at det gør helt ondt! :)
Farver og det hele... shit - og manuelt kodet! :)

phunky : www.rush.dk kan ende i kassen! ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:05 #35
http://www.sonny.dk/image/videoRGB.jpg > YES! Min ønskeseddel er hermed startet - den vil jeg have!
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:06 #36
styg : den virker ikk :)

unormale : nope - rush er slet ikk slem nok til at ryge i kassen med ejnar kandidater - det er noget andet med ejeren *GG*
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:07 #37
phunky : Årh wow - fyr mig et badge med \"Årets officielle Ejnar\", så går jeg med det! :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 02:08 #38
sonny ser da for sej ud, mit nye forbillede
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:08 #39
ka vi da måske godt finde ud af - ejner styrer sq :)
du ka oss få en plads i dommerkommiten *LOOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:09 #40
ztyxx : Hmm... bagbillede ville være mere passende... :)

phunky : Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Øh... kræver det meget tid? Har lidt travlt... ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:09 #41
stygge : lyder da ehhhh..... spændende (eller noget!!!)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 02:10 #42
læg mærke til sonny´s flotte \"tatoo\" på højre underarm, af et lyn, lavet med en Penol speed marker.....
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:11 #43
normality : næh tror jeg da ikk det kommer til - det er stadig bare en ide jeg går og leger med - det eneste det kræver er vel at hver gang du falder over noget rædselsfuldt (på nettet eller elsewhere)så sender du lige besked :)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:12 #44
stygge : er du lidt forelsket i sonny måske??
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:13 #45
ztyxx : Det er sgu da en gang snustobak de har tværet ud på hans arm - de skal jo ikke sprænge budgettet med så dyre ting som en speed-marker!

phunky : Jeg er rådden til at huske den slags - jeg lukker bare vinduet! :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 02:13 #46
shhhhh phunky....*LOL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 02:15 #47
n0rmailty> det tænkte jeg ikke lige på, det må være fra hans far, han er vel ved at være så gammel at det er det han bruger :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:16 #48
n0rmality : så vinder du sq bare den første pris
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:19 #49
Så, så blev det også til en stak reklame på siden...

ztyxx : Yeh... men uh, det barnebryst, det rører altså ved mine kvindelige instinkter - man får helt lyst til at massere hans tæer!

phunky : Yeeeeeeeeeehaw! Hvis I laver et fedt banner, så ryger det på siden! ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:20 #50
normality : meningen er sq at det skal være kikset :)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:22 #51
OK - slet fedt, skriv kikset... brug evt. Sonny\'s far\'s snustobak - det skjuler fejl godt.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:23 #52
hmm.... jamen jeg har skam allerede ejnar :)
Avatar billede dmcn Praktikant
28. november 2001 - 02:24 #53
Really? Hey, vi vil se!
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 02:25 #54
*G* er du åp icq??
(du kender ham ikk eller hva - han er tyvstjålet)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. november 2001 - 07:22 #55
1) Der er kun 7 gallerier? Hvad med at samle lidt flere?
2) Det er sikkert ulovligt, da du nok har stjålet de billeder et sted fra nettet.
3) Det er et kedeligt mørkt/sort design - men det virker da.
Dog bør du måske gøre lidt mere ud af designet? Men det er måske alligevel ikke det folk kigger på ved porn-sites.
4) \"pr0n\".linkforward.com ? Hvor mange tror du selv kan stave det rigtige? Hvis jeg skulle forsøge at huske adressen på den side u aften ville jeg forsøge porn/p0rn.
Et nul, samt et ord  der (måske) ikke findes?
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. november 2001 - 07:32 #56
Jeg høre i min øresnegl at pr0n er et meget anerkendt slang for porno... dog ikke anerkendt af mig eller Dansk Sprognævn.
Synes stadig at du bør købe et domæne, samt benyttet et andet ord.
(Men hvis du ikke retter op på punkt 2 vil det nok være en dum ide at købe et domain, da de så kan finde dig.)
Avatar billede vmuffen Nybegynder
28. november 2001 - 07:34 #57
Hold kæft hvor er de grimme de piger..

Er det polske daglejere, du har fundet ???

Udover det så er sitet direkte grimt....
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. november 2001 - 19:45 #58
Det er umuligt at give en vurdering af en side hvor der ikke er andet end en overskrift og 3 link.
Karakter: 03@13

Lavet design, og så skal vi gerne vurdere den
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 19:47 #59
uha - jeg turde sq ikk smide et svar her :/
man kan sq hurtigt blive beskyldt for snyd
Avatar billede anjensen1 Novice
29. november 2001 - 02:24 #60
Jeg giver mig
http://rasputin.de/CF/Jugend/
Er den ræderligste hp på das ganze netz!
Jeg er må..løs (næsten)
Engang lå der en side for en keramiker på Manø som overgik den. Den er borte.
Åh jeg har le...dt -men den ER borte
nu må jeg prøve at holde op med at grine...
mvh.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. november 2001 - 11:36 #61
phunkypopcorn  >> Det må du undskylde, men det var altså mit svar *g*
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
29. november 2001 - 16:00 #62
jeg syntes din side mangler lidt... der skal tilføjes noget mere grafik osv. osv. men jeg elsker dine bilelder :) hehe ej en af serierne er da lidt for klamme !!
men hva faen... godt klaret at du laver en gratis af sårn slags!!

// I LOVE CHICKS
Avatar billede jmc Nybegynder
01. december 2001 - 18:04 #63
sucks
Avatar billede a_c Nybegynder
02. december 2001 - 21:47 #64
anjensen1>>  Hææææ FED SIDE DER. Det reddede min søndag og besøge den.  Hvis du forstår tysk så læs teksten. Så bliver det bare endnu bedre.:)
Med hensyn til den keramiker side så er der måske håb. Jeg kom forbi et site den anden dag hvor man kunne se lagrede sider fra tidligere tider. Jeg kunne finde alle mulige dårlige sider som jeg havde lavet i 19-hvidkål den gang jeg ikke vidste hvad en en html tag var. Sider som ikke har ligget på nettet i årevis.
Hvad dælen var det nu det hed!!! Hmmm. Det kan jeg ikke huske. Julesnapsen har slettet det hukommelses område. Sorry! Måske jeg husker imorgen hvis jeg lige kører en backup ind.....
:)
A_C
Avatar billede a_c Nybegynder
03. december 2001 - 15:49 #65
anjensen1>> Nu fandt jeg det.
http://www.archive.org/index.html
Check det ud. Måske du kan finde din keramiker der. Smid et link hvis du gør. :)
A_C
Avatar billede hojben Novice
24. januar 2002 - 02:20 #66
skal vi ikke lukke dette spørgsmål ?? og undgå at spilde dine pointz...
Avatar billede julemad Nybegynder
14. november 2003 - 21:09 #67
lol det her spm har været igang i tre år nu sejt nok! (og jeg har kun været her et par måneder!)