Avatar billede kousholt Nybegynder
27. november 2001 - 23:14 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

logfile

Er det muligt at lave en logfile så man kan se hvad der er forgået på ens pc\'er i dagens løb.
Det gælder både samtale (chat) på internet samt på sites man har været
Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 23:17 #1
Du kan hente et program der kan overvåge din computer. Det tager screenshots så tit du vil ha det. Du kan hente det på nettet. Her:
http://appstraka.hypermart.net/
Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 23:19 #2
Derudover fører den en nøjagtig logfil som kun DU har adgang til med adgangskode.
Derudover kan programmet ikke ses fra den boks der kommer når du trykker ctrl+alt+del
Der er heller ikke noget ikon ved uret.
Du bruger så vidt jeg husker en hotkey for at komme i kontakt med programmet igen.
Perfekt \"spion\"program
Avatar billede halifax Nybegynder
28. november 2001 - 00:24 #3
Har fundet AppsTraka v. 3.10 her
http://www.net-security.org/various/software/967079301,88835,.shtml
Til den ver kan der findes noget i Serials  -  og så si\'r jeg ikke mere.
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 00:36 #4
halifax> Hmm hehe den med serials havde jeg ikke tænkt på ;-)
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 00:45 #5
Med AppsTraka kan man også låse programmer/mapper osv.. med en kode som kun DU kender... Det er simpelt og genialt.
AppsTraka SER alt. Du kan aktivere KeySPY og optage alt hvad der er skrevet på tastaturet.
En fordel til at afsløre passwords, eller lign....
Avatar billede mulde2 Nybegynder
28. november 2001 - 14:58 #6
mattis siger du er tyk
Avatar billede mulde2 Nybegynder
28. november 2001 - 14:59 #7
altså olai
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 15:03 #8
mulde2< ???????????? Ja det skal nok passe
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 15:06 #9
mulde2> hvad fanden snakker du om
Avatar billede summer Mester
28. november 2001 - 16:30 #10
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 16:37 #11
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 17:35 #12
kousholt> Kan vi få et livstegn ;)
Avatar billede summer Mester
28. november 2001 - 17:36 #13
olai, kender du ikke ekspertens regler for for mange point - max 60 for et svært spm. Det ved du så udmærket godt, så lad vær\' med din fjollede kommentar
Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 17:38 #14
summer> Hvorfor er der så et tomt felt ??????????????????????????????????????????????????????????????? (det du selv kan skrive et antalt i)
Avatar billede summer Mester
28. november 2001 - 18:18 #15
olai, når du ikke gider læse admin. regler så får du dem her og pas lidt på frem over med dine hurtige svar på mange lette point!

\"Point\"
Når du opretter dig som bruger på Eksperten får du tildelt 300 point, som du med det samme kan bruge til at \"betale\" eksperterne for svar. Du bliver, når du stiller et spørgsmål, bedt om at angive hvor mange point et rigtigt svar er værd. Der er givet forslagene \"nemt\", \"medium\", og \"svær\" med henholdsvis 15, 30, og 60 point. Herudover kan du vælge selv at definere, hvor mange point det HELT rigtige svar giver. Eftersom du starter med kun 300 point, er det en god idé at holde lidt igen, så du ikke løber tør for point for hurtigt. Omvendt vil mange point tiltrække flere eksperter, og du vil formodentligt få et bedre svar hurtigere. Det skal man lige vænne sig til.
Når du har modtaget et eller flere svar, skal du hurtigst muligt afgøre, om der er én som har gjort sig fortjent til de udlovede point. Du kan også dele de udlovede point mellem flere eksperter (forklaring nedenfor). Ydermere har du mulighed for at give flere point, end du først udlovede. Dette er aktuelt hvis du føler eksperten som svarede, har ydet en ekstraordinær indsats, og givet dig mere end du havde forventet.

Generelt kan det siges at point systemet er baseret på gensidig respekt og tillid. Misbruges denne tillid, vil de øvrige brugere på Eksperten, hurtigt gøre os opmærksom på det, så brug det med omtanke !

Som sagt kan de udlovede point deles mellem flere eksperter. I tilfælde hvor du f.eks. deler 100 point mellem 3 eksperter, vil de umiddelbart modtage 33 point hver. Det sidste point er ikke synligt på sitet, men fordeles med 0,33333 til hver. Således går det retfærdigt til !

Avatar billede olai Juniormester
28. november 2001 - 18:22 #16
summer> Ups, min fejl, undskylder mange gange.
Avatar billede kousholt Nybegynder
29. november 2001 - 09:40 #17
takker for de seriøse svar
Jeg har haft pc problemer så derfor undskylder jeg min sene tilbagemelding
Jeg vil nærstudere svarene og afgive mine point